Jepp, from i torsdags så blev jag vit i totalt 9 månader! Känslan är obeskrivligt mäktig, eftersom det känns att jag har fullständig kontroll, vilket jag också har över suget. Jag skulle så otroligt gärna kunna dela med mig av min självdisciplin och vilja till alla andra därute. För tro mig: INGENTING ÄR OMÖJLIGT!

Och det bästa?

Var på jobbet förra veckan, och ska åter dit imorgon igen. Jobbar på en båt, och där krökas det ganska friskt i personutrymmen. Det var en gång också min vardag, men till sist bröt jag mönstret, och nu när jag ser det med helt nyktra ögon, så är jag chockad. Men trots min livsstil, så var jag ändå med partygänget på poker. Alla frågade och ifrågasatte mig för mitt agerande, men jag fick däremot mycket beröm, och det fanns folk som sa: "Oj, det vill jag också göra" eller "jag önskar att jag kunde det".

Vad det känns skönt att kunna sticka i ögonen och förhoppningsvis kunna påverka vänner och övriga i sin omgivning.

Gammel tanten

Grattis, Grattis till 9 vita månader!

Du är beundransvärt stark!

Ha en fin dag!
Tanten

Jajamänsan

Tack så otroligt mycket Tanten, det peppar mig ännu mer. Som sagt, känslan är mycket mäktig, och jag har redan med glädje siktat in mig på andra året. Mitt motto är: "Kan jag festa i 7 år, så borde jag kunna vara vit i 7 år". Vi får se vad som händer, 7 år är en lång tid, men jag tror att jag följer min tanke!

konstnären

Grattis till dina nio månader det är verkligen starkt gjort.
Själv har jag varit vit i 8 veckor och är så stolt över det.
Det har varit en krokig stig att gå. Men som jag känner nu har
jag nog aldrig gjort. Känns som om jag kan besegra alkoholen
och suget är inte lika starkt. Men visst det kommer och går
men är inte värre än att det går att besegra.
Ha en skön dag
Konstnären

Mammy Blue

Att hålla sej nykter i den omgivningen kan inte vara det lättaste, har bekanta som är ombordanställda och har ett lite taskigt förhållande till alkohol. De har berättat en del sedan jag själv gick ut med att jag är alkoholist. Så du är verkligen värd ett STORT GRATTIS!!

/MB