Hej!
Jag har brutit ett 10årigt förhållande som innehöll mycket alkohol. Nu har jag sen en tid tillbaka levt nykter och vill fortsätta med det. Vill nu försöka hitta kärleken igen och börja dejta. Någon som har tips vart man vänder sig? Chattforum eller dejtingsajter. Vill ju träffa nån som lever nyktert idag också och delar mina värderingar.

kaeru

Hej..Hur länge har du varit nykter? Jag har försökt att finna Chattforum och liknande under en lång tid men inte lyckats särskilt bra..Så om du finner något så får du gärna tipsa mig.Det jag har hittat är en sida som är på engelska och heter "Sober Dating" en på Svenska som heter nyktradejten,men den har jag misslyckats med registreringen på..Vet inte vad jag gör för fel.Jag har i alla fall inte fått napp än.Är du kvinna eller man? Hälsningar Kaeru

många ensamma alkisar som letar så borde det finnas nåt ställe att träffas på förutom AA's landsmöten och konvent :-))

Jag är ju också singel numera men har inte haft bråttom ut på marknaden, jag litar på att jag får det jag förtjänar när jag är mogen för det. Men visst tusan saknar jag närhet och ömsesidig omtänksamhet framförallt nu när den jobbigaste helgen någonsin för ensamma står för dörren.

Kramomer ni som letar ♥

Eva-Karin

Utanför dörren till al-anons möten!!!
Där finns försmådda kvinnor och män med onyktra sambos som blir lyckliga av att träffa de som är nyktra.