Jag undrar lite..
Jag har skrivit på flera trådar samt startat eget ämne.
Men ingen här verkar stötta någon.. Lite synd. Hade velat prata med någon i min sits.. Finns du där ute?

så aktiv längre, tittar in lite då och då. Men har nog tyvärr missat dig. Meningen är ju att vi medlemmar på sidan stöttar varandra eller berättar hur vi har gjort för att uppnå en förändring i livet. Absolut bästa sättet är att skriva för sin egen skull så att man själv ser i skrift hur livet ser ut, det hjälper mycket mer än man kan tro. Oftast hoppar nån med i tråden efter ett tag så häng kvar !

viktoria

Hej ED, även jag är här sporadiskt nu förtiden. Jag tycker du ska prova under menyn "Förändra sitt drickande" där många skriver dagligen. Välkommen hit hur som haver!

Josefine

Hej,
jag har varit nykter i en månad nu (med hjälp av antabus).
Känner igen mig i dig, jag visste oftast inte heller egentligen VARFÖR jag drack, blev mest en (o)vana..
Är också tjej, gay och typ 10 år äldre än du ;)

Har gått AA men nu går jag på behandling så jag har "pausat" möten för tillfället iaf. Tyckte inte de gav mig så mkt, gillar bättre att skriva och läsa än att lyssna och prata.

Så, var ju ett tag sen du skrev inlägget men vill du (eller nån annan som har lust) snacka på mailen så nås jag på:
josefinetes@gmail.com