Hej!
Jag är en tjej på 18 år..
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja har nyligen börjat vara ärlig emot mig själv, jag tror faktiskt att jag har problem.

Jag har inte mått så bra på länge, alltid vart den tjejen med 0 självförtroende, aldrig tyckt bra om mig själv, men det är inte något jag visar för andra.
såhär är det, jag börjar tröttna på mig själv nu.

Jag blir ALLTID för full, jag kan verkligen inte sluta dricka när jag väl har börjat, det finns inget stopp, stoppet är när alkoholen har tagit slut eller när jag däckar. Jag orkar inte det här längre för det blir alltid problem, bråk, jag säger dumma saker, jag har bråkat med min familj på fyllan. vi har alkoholism i min familj, min pappa var det, men inte längre och har inte varit på många år och jag hade en väldigt hemsk barndom och såg mycket skit när han drack.

Jag vaknar upp bakis, har börjat spy dagen efter, kan inte äta, skäms som ett svin.

Jag förstår inte varför det är såhär förut så va det inte så, visst jag drack mycket men jag sneade aldrig utan det har vart såhär det senaste året kanske tillochmed lite mer. Jag säger alltid till mig själv att jag vill inte dricka mer, eller att jag ska dricka med måtta så att jag inte blir så full men ändå varje helg är det som att jag måste, och då måste jag bli stupfull, det är som att när jag väl är full känner jag inte det, elle jag vet att jag är det men jag är inte nog full. Vad ska jag göra? har jag ett problem? jag förstår ingenting...
Och jag säger elaka saker eller helt enkelt dumma saker som jag skäms så mkt för.

Jag vill ju inte sluta dricka heller för alla mina vänner dricker och vill alltid dra med mig på fester, men nu skäms jag för mig själv o mår skit för att jag är jag. Vad ska jag ta mig till??