Hej! Jag är ny här och ville bara få läsa om andra i samma sits. Sitter med råångest efter helgen då jag drack för mycket på lördagen. Kommer inte ihåg slutet av kvällen och det vidriga är att jag hade min son hemma. Jag har inget sug efter alkohol men dricker för mycket och för fort. Har tänkt 100 ggr att jag inte bör dricka men det håller bara några veckor. Jag dricker ensam och det är då det spårar ur.
Vill bara hänga mig själv just nu. Ångest är vidrigt...

Vet hur du känner dig. Du verkar dricka för att bli full och ja du har ju skrivit det själv. Drick mindre. Lättare sagt än gjort vet.

Leverjag

Den värsta känsla. Tror många inte inser att vi rent fysiskt får ångest av alkoholen och den blir värre och värre och det enda som dövar mest effektiv är... Just det, alkohol! Så blir man alkoholist. :-(

Varmt bad, dusch, kryddig mat, film, snälla tankar mot dig själv. Drick massor. Gjort är gjort. Inget du kan ändra på nu. Bara framtid som du kan välja och göra bra och bättre utav. Släpp ånger och självförakt. Det hjälper inte dig eller någon annan. Se till att komma ur det värsta nu och jobba på en plan framåt sen.

Kramar