idag har jag varit hemma, fr jobb, och allt ansvar som kommer med det,legat och tyckt synd om mej själv i sängen,, men faktum är ju att jag inte kör i fyllan i alla fall ,, nu ringer det,, ( Lyckades låta relativt nykter,)
Nu har jag lurat de flesta utom frun i ca 2 månader , mitt drickande blir bara värre och värre,, senaste veckan har jag i stort sett druckit 1,5 75 á per dag, ändå jobbat och bettet mej , är alkis sen många år,, minst halva livet.
men i morse så orkade jag inte längre,, jag har varit på behandling och aa är mitt andra hem,, det som är så jävligt är att jag är väldigt produktiv just innan jag blir full?
till helgen ska det dessutom bli klassfest, 30 års kalas eller nåt sånt,, har redan bokat in mej och betalt,
visst är det väl jävligt när man har sin fru att blåsa igång tjänste bilen 3-4 dar i rad,,, skriver här mest för att ha nån att prata med, vardagen håller på att krackelera,, falla isär,,, nu ska jag svepa en öl innan frun kommer hem, vet att det finns fler djävlar där ute,,, phu,,, hörs...