3 år och 8 månader sedan Inlagt av Joachim_A tis, 2023-03-28 - 10:50 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Så länge sedan var det jag… Joachim_A tis, 2023-03-28 - 10:52 Så länge sedan var det jag var här inne, borde ha tittat in tidigare. Men, så är det. Ska läsa på lite här och försöka hitta min väg. Ta hand om er! Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Välkommen tillbaka, Joachim… Kristoffer ons, 2023-04-05 - 10:54 Välkommen tillbaka, Joachim_A! Skriv gärna mer och berätta hur det går för dig. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Så länge sedan var det jag… Joachim_A tis, 2023-03-28 - 10:52 Så länge sedan var det jag var här inne, borde ha tittat in tidigare. Men, så är det. Ska läsa på lite här och försöka hitta min väg. Ta hand om er! Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Välkommen tillbaka, Joachim… Kristoffer ons, 2023-04-05 - 10:54 Välkommen tillbaka, Joachim_A! Skriv gärna mer och berätta hur det går för dig. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Så länge sedan var det jag…
Så länge sedan var det jag var här inne, borde ha tittat in tidigare. Men, så är det. Ska läsa på lite här och försöka hitta min väg. Ta hand om er!
Välkommen tillbaka, Joachim…
Välkommen tillbaka, Joachim_A! Skriv gärna mer och berätta hur det går för dig.