. Inlagt av baraframåt sön, 2016-11-20 - 15:59 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Försök få hjälp Ikaros sön, 2016-11-20 - 20:07 Hej Jag har många gånger varit i din situation. Det är ett helvete. Om du kan försök få läkarhjälp och något att sova på. Ditt helvete har ett slut och varje minut utan sprit hjälper dig åt rätt håll. Jag lider med dig skall du veta. Ikaros Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Tack Ikaros! baraframåt mån, 2016-11-21 - 08:05 Tack för ditt stöd! Hällt ut allt jag har hemma innan det blir ännu värre. Skäms Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Försök få hjälp Ikaros sön, 2016-11-20 - 20:07 Hej Jag har många gånger varit i din situation. Det är ett helvete. Om du kan försök få läkarhjälp och något att sova på. Ditt helvete har ett slut och varje minut utan sprit hjälper dig åt rätt håll. Jag lider med dig skall du veta. Ikaros Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Tack Ikaros! baraframåt mån, 2016-11-21 - 08:05 Tack för ditt stöd! Hällt ut allt jag har hemma innan det blir ännu värre. Skäms Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Försök få hjälp
Hej
Jag har många gånger varit i din situation. Det är ett helvete. Om du kan försök få läkarhjälp och något att sova på. Ditt helvete har ett slut och varje minut utan sprit hjälper dig åt rätt håll. Jag lider med dig skall du veta.
Ikaros
Tack Ikaros!
Tack för ditt stöd! Hällt ut allt jag har hemma innan det blir ännu värre. Skäms