Räknar egentligen inte dagarna längre, men nu är det iallafall 66 dagar utan alkohol!

Har precis klarat mig igenom en period av vad jag tror har varit PAA och nu börjar känslorna väckas till liv. Alkoholen gör en verkligen avtrubbad och självupptagen. Inser det mer och mer, hur mycket den påverkat allt. Glädjs åt att känna, vara närvarande, levande och att veta att det jag känner är äkta och genuint. God grund för att skapa hälsosamma relationer såsmåningom, något jag försummat länge.

Tränar, äter hälsosamt och läser mycket. Livet känns skönt. Jag mår bra.

Läser era trådar och hejjar på er, även om jag inte kommenterar så mycket just nu.

Hej
Gratulerar till att du mår bra. Det känns som om du hittat en väg att följa som ger sinnesro.
Lycka till
Ikaros

Lena22

Kul att höra att det går bra för dig.
Grattis... fortsätt i samma stil..

Olmo

Är på jakt efter de som klarat det, om så bara för en kort stund eller längre period.
Jag gillade förr träning, tror även på att det är lösningen ur alkoholsuget, men kan du eller nån ge mig sparken i baken så jag hittar tbax tilla tt träna istället för att köpa mängder av öl?

Blir så matt av jag inte mäktar med mig själv...

Cissi70

Härligt att höra! Jag mår också mycket bättre av min Antabus. 4 veckor nykter på fredag. Känner mig också mer levande och närvarande. :-D