Hur tar man bort sitt konto? Går det ens? Vill ta bort mig/ev. byta alias, för att ev. återkomma. Ser ingenstans där man kan radera sitt konto?

Ja. självklart har du rätt att ta bort ditt konto. Om du har skrivit inlägg i en diskussion där andra har svarat så är det bra om du kan tänka dig att istället ändra ditt användarnamn, så att det går att följa tidigare diskussioner. Om du vill att vi ta bort kontot så kan du begära det här: https://alkoholhjalpen.se/borttagning
Tänk på att du inte kan logga in på kontot mer efter att det är borttaget.

Vänliga hälsningar
/magnus

Mufflan

Kan du ta bort mitt konto och alla inlagg, tack

Eftersom de flesta av dina inlägg är skrivna i diskussion med andra så kommer det att bli väldigt konstigt om vi bara tar bort det som du har skrivit. Skulle det vara ok för dig om vi bara spärrar ditt konto och/eller byter namn på det? Eller är det andra uppgifter som du inte vill ska ligga öppet på ett forum som vi kan ta bort åt dig? Om det inte är ett rimliga alternativ så har du naturligtvis rätt att få det du har skrivit borttaget. Eftersom mycket av de diskussionerna kan vara nyttiga för andra att läsa så vore jag tacksam om du kan tänka dig att låta dem vara kvar.

/magnus

Mufflan

Ta inte bort mig, det var ett lite förhastad beslut. Undrar om man kan byta namn? Mitt är ganska deptimerande.
Tack så mycket!

Medberoende

Hej

Vänligen ta bort mitt konto och bekräfta när det är klart.

Mvh Medberoende

Mufflan

Kan jag byta till Mufflan
Tack :)

Hej, nu är ditt användarnamn ändrat, hoppas till din belåtenhet!

Rosette
Alkoholhjälpen