Försök att hitta ett beroendecenter i närheten. I bland behandlar dom dig bara om det finns psykiska kopplingar till alkoholberoendet men dom brukar kunna ge lite tips i alla fall! Hade turen att man misstänkte diagnos i mitt fall så jag fick komma in på ett BC men det vart med tiden så pass träligt att det blev betungande i sig. Nu gör jag ett nytt eget försök själv för familjens skull. Skrev en sammanfattning om mitt liv (gör det) för att få en överblick. Det blev en redig läsning för dom på BC när jag visade upp min historik. Har fått till 6-månader 1 gång och nu skall jag försöka nå det igen, minst. Men jag tar det en dag i taget. Biverkningarna från ett tungt pass har börjat klinga av efter 3-4 dagars nykterhet. Nu kan jag äta igen utan att peta ut ögonen i alla fall. Skall ladda med lite alkoholfri öl 0% eller läsk, brukar dämpa sväljet lite när man har landat och inte är allt för illa däran. Men gudarna skall veta att jag många gånger grävt med händerna. Det måste gå, det skall fanemig gå!