Dags för semester och tack nej till alkohol....
Tacka nej till bekantas fester och säga att man heller kör, får sysselsätta sinnet med annat och har mycket att göra.. måla om hallen, renovera någon möbel osv så kan man samtidigt säga till individer som man inte valt berätta sanningen för, man kan säga jag men sure jag kan följa med ut på äventyr, men jag väljer att köra för jag har så mycket projekt på gång....

Däremot dom närmaste vet om varför man gööör som man gör, varför man väljer tacka nej till alkoholen och dess bekymmer de medför en, de är de lättast.....
Just eftersom man berättat om varför man är som man är och varför man väljer en nykter stig istället.... Bekant dom tror man är de glada typen som alltid är med, medanas man ligger och våndas dagen efter!!!

Men dock, renovering och sysselsättning är grejjen på min semester, midsommar då jobbar jag som tur är..... Varit hemma ett fåtal gånger för baksmälla från jobbet men de är tillräcklig!!! De är ute okej, när alkoholen tar över och kroppen inte kan hejda och man missar sköta saker kring en dåååå är de för mig allvarligt.... Sitter på jobbet nu och jobbar natt, ångesten kryper fram hos mig näärrr jag skriver....

För min inlägg på de här forumet är som ett erkännande för mig själv varje gång jag skriver och låter andra läsa om min spöken, min syn och varför jag göööör de valet jag gööör just nu.... Varför jag ser klarar nu än någonsin!!

Kärlek, styrka och moood till er som är här och faktiskt pratar om detta elände <3