Då har man misslyckats totalt . Söp ner mig i Fredags och för att dämpa ångesten så har jag druckit sedan i Fredags.En massa dåliga val gjordes :-(

Tomen, du har ju massor av vita dagar i ditt bagage. Nu tar vi nya tag och räknar vita dagar. Va bra att du hittat hit igen. Du liksom jag vet vad vi mår bäst av. Länge leve soda streamen. ?
/mrx

Nejlika

Låter som det är dags för nya tag, hejjar på dig! ✨
Kram Nejlika

Ja det är verkligen dags för nya tag. Jag har prövat AA tidigare men blev inte optimalt för mig. Som allt annat så gick jag all inn . Var på möten i stort sett varje dag. Gjorde 12-stegen i rasande tempo. Dessutom med i telgrupp. Det höll inte i längden. Så till slut insåg jag att jag bara retade mig på folk o ville inte höra mer tragiska livsöden. Tänkte pröva att gå in i lugnare tempo denna gången,

Nejlika

Att du klarade hela tolvstegsprogrammet, du har säkert tagit med dig massa lärdomar från det att plocka med dig in i nya nyktra livet! Och inga nyktra dagar är förlorade dagar, din kropp tackar dig säkerligen för vilan den fått att återhämta sig! ?

Får inte intrycket att AA passar för alla, du gav det en chans åtminstone och kan nu prova en väg som kanske passar dig bättre ?️

John-Erik

Upp på vita hästen igen...
Mänskligt att trilla... Ha ingen ångest över det..
Du har många vita dagar som du fixade ihop häromsistens
som Mrx så sant påpekade.

Styrka till dig

John