Var Dag

God morgon alla fina härliga kämpar ?

Härligt att vakna utan ångest!
De här lediga dagarna har varit så sköna men när mörkret faller och man blir rastlös - det har varit det svåraste. Testar alkoholfria öl men tycker att man blir ”törstigare” av dessa - kanske det är ruset man väntar på. ? förmodligen...
Har fått hitta saker att sysselsätta mig med - full hjärnaktivitet med a inblandat. Fruktansvärt att det är så - hjärnan säger att nu saknas något - skall jag inte ha a? Osv

Men det är bara att kämpa på. Hejja oss ? önskar er en härlig underbar dag.

Mörker och tristess och man saknar det extra, men A är extra ångest och extra onödig förödelse på många sätt. Gör nog mörkret värre egentligen.

Grattis till dina 6 starka dagar! Jag är inne på dag 11 och njuter av varje dag som jag är längre ifrån alkoholens skit.

Ha en fin dag och välkommen hit ❤️

Godmorgon!
Tänkte kolla in listan som finns här för att hitta sysselsättning när ledan infinner sig. Än så länge har den inte gjort det för mig. Mår så bra av att bara ta det lugnt, umgås med familj, fixa hemma, promenera med vovve mm.
Har du spanat in den listan?
Heja dig med??

Var Dag

Nej den listan har jag ej sett ? måste kika runt lite och se. Bra med tips. Härligt med hund så man kommer ut. Har promenerat några dagar nu i dagsljuset - såå himla härligt med frisk luft. ☀️