Jag väntar med tusen tips, för du har ju läst på och är antagligen proppad med kunskap.
Men ett tips har jag och det är att ta en DAG i taget, ibland en TIMME, ibland en minut.
Det har hjälpt mig!
Skriv här, och läs.
Om det här forumet inte byggde på anonymitet skulle den vara nominerad till Nobels fredspris. ?

Ensammenintestark

Du behöver inte känna att forumet ska ”fungera” på nåt särskilt sätt. Där till för oss som vill ta hjälp av varandra för att förändra vårt drickande. Det finns även ett program att anmäla sig till där man kan föra logg och lära ig mer om sig själv och sitt förhållande till alkohol.

Ett tips är att göra som du gjort nu: skriv ner dina tankar och läs vad andra skriver. Tillsammans är vi starka!??

Varmt välkommen hit! Jag har sett att det finns en tråd här som särskilt fokuserar på periodiskt drickande. Minns inte var eller vad den heter, men någon annan kanske kan tipsa om just den tråden? Om du inte redan har funnit den själv förstås.
Charlie

Lajnusdee

Vad bra att du tar hjälp och tacka dig själv för att du tar dig själv och din hälsa på allvar. Kram

Grattis till 14 dagar???
Det är så skönt att ha såpass många dagar i ryggen men vill ändå varna för ?!
För min del var de kritiska punkterna innan det gått tre veckor men så behöver det såklart inte vara för dig.
Så kämpa på så kommer det bli lättare och lättare.
Har själv snart 4 månader på raken och det är sådan underbar känsla varje morgon att slippa vakna bakis!

Lycka till ?
Kram ?