Nu får det vara nog!

Profile picture for user Majkenlarry

Hej! Jag är en man i 30års åldern, jag har en underbar sambo.
Dock kommer jag från en ganska destruktivt leverne som gör sig påmind ibland!

Innan jag träffade min nuvarande sambo så festade jag nästan varje helg o träffade nya tjejer med jämna mellanrum i hopp om att tillslut hitta den rätta, detta slutade dock som oftast i att jag blev för full och hade bakisångest resten av den helgen och ibland början på veckan efter.
Men så kom jag o träffa henne, dricker absolut inte i närheten av lika mkt nu som då, vi delar på en flaska vin typ fre,lördag. Inte alls mkt i min mening

MEN så kom fredan nu senast, jag tog ett glas vin efter jobbet, kände mig sugen så tog ett glas till. Sen blev det lite rom o lite mera rom. Sen minns jag inget. Jag hade nu däckat på soffan o knappt märkt när min sambo kom hem från jobbet! Jag har sån sjuk ångest över det hela helgen. Liknade situation hände strax före jul (denna gång på julfest) och på ett bröllop i somras. Samt hemma i soffan för ca 1år sen....så dessa gånger jag super mig redlöst är då kanske 4-5ggr per år. Men det är 4-5ggr för mkt!! Eftersom jag inte vet när suget kan slå till har jag bestämt mig för att sluta dricka helt! Iaf på ett tag, nu i början blir det vit månad i februari! Så tar jag det därifrån! Jag blir ju själv orolig när jag inte minns något, tänk o, det händer nått värre?? Jag skriver mest detta för min egen skull

Har nu gått 46h sen jag däckat, ångesten är kvar, jag minns fortfarande inte nått från fredagskvällen och jag bara ser hur min sambo är besviken på mig....jag har nämnt under dagen för min närmsta och min sambo såklart att jag ska sluta (har slutat) till när/om jag vet att jag kan hantera det. Det positiva med detta att det är första gången jag dels skriver om det här och dels första gången jag öppet pratat om att jag inte kan hantera alkohol! Såklart kommer jag sakna fredags vinet etc. Men just nu som sagt, nu får det vara nog!

Vaknat nu dag 3 på min resa. Sovit säkert 10h, sovit jättebra, men så fort jag vaknat mår jag piss igen, tänker på mitt beteende och ångesten är tillbaka...jag hoppas jag orkar med jobbet idag. Just nu vill jag bara ligga kvar i sängen....

Profile picture for user Ensammenintestark

Du har klarat två dagar som nykter!??
De första dagarna med abstinensen är snart över. Jobbigt med ångesten, men nu gör du ju något bra för dig själv. Försök att fokusera på det om du kan. En dag i taget.

Välkommen hit till forumet.???

blev hemma och studier från hemmet, men mår bättre nu än i morse, jag vet ju oxå av erfarenhet av mitt drickande tidigare att jag brukar må dåligt i ca 2dygn
det svåra nu, för mig, som det alltid har varit är att jag glömmer bort helgens känsla, känns bra att skriva av sig här! får mig att minnas!! men det är oxå jobbigt med just nu att jag inte "får" dricka, det är en spärr som gör det extra jobbigt...jag har klarat månader i sträck förrut när jag inte druckit...då fanns iofs inte tillgången på samma sätt. men det gick hur bra som helst. så tänker att gick det bra då, går det bra nu!! fan detta är asjobbigt!!

Profile picture for user VaknaVacker

Är det inte ännu jobbigare att dricka än att låta bli? För mig blev det så... nu känns det bra att jag själv bestämmer och inte alkoholen. Vill inte göra min familj ledsna, må dåligt själv och skämmas. Utan vill må bra och vara stolt att jag tagit tag i detta... vill inte dricka mer helt enkelt.
Häng på vet jag! Kram?

Jo! Absolut! Tack för pepp!!
Var ute på resturang igår och drack kolsyrat vatten till maten :) kändes bra, idag är ångest nästan helt borta....hoppas det kan hålla sig så här nu :)
Ha en fin dag alla

Jag känner inget sug nu på kvällen! Det är det viktigaste :)

Jobbdagen gick blandat, men överlag bra! Fick lite attacker av ångest under dagen, men kändes överlag bra att sysselsätta mig med nått under dagen :)

Nya tag Imorn!

Gårdagen bestod av konferens, med såklart middag och det bjöds på 2st enheter.

Jag känner mig nöjd med att jag drack alkoholfritt. Sa till de övriga att jag inte var sugen :) känns jävligt skönt idag!

Idag blev det 15km löpning...endorfinet på topp! Inget sug efter A, trevlig kväll alla :)

Profile picture for user Se klart

Vad bra gjort av dig!
Längtar efter att komma igång med min springning men tycker inte om att springa när det är mörkt (kan inte skylla på kylan...)
Jag har på något konstigt sätt också avstått från träning, trots att jag vet att det är bra. Men som om jag inte ens velat ha förhöjda halter av endorfiner trots att jag verkligen vet att det stärker. Och träning har verkligen hjälpt mig att avstå från a många gånger, väntar konstigt nog på en signal. Kram, och snart en vecka!

Tack Se klart, Det värmer :)
Testa o spring på löpband, så kan du kolla en film samtidigt :) inte sååå mörkt, eller kallt för den delen, då :)

Hej! Hade en skit dag igår, men en bra kväll! Utan alkohol, eller nåja: 0,5% vin ”alkoholfritt” tror inte det räknas? :) väldigt skönt o vakna o ta det lugnt idag utan att ha ångest, bakfylla etc; även om jag är trött idag så känns det bra :)

Profile picture for user Andrahalvlek

Ångesten man har när man inte minns vad man sagt/gjort och direkt när man vaknar försöker man ”återskapa” minnet från gårdagskvällen och för varje sak man kommer ihåg känns det som ett knytnävsslag i magen. Den ångesten. Vill jag aldrig uppleva igen ? Bra kämpat!

nu är det dag 11, jag mår bra!!
MEN jag är livrädd för att ”glömma” hur det är o vara bakis/ångest/minnesluckor!!
Jag vill minnas! Påminner mig själv! MÅSTE minnas så jag inte hamnar där, därför köra jag på enl. plan en VIT månad! Blir troligen längre...har även sökt hjälp både här och via sjukvården att hitta triggers o sånt... men tillsdess så blir det ”aldrig första glaset” :)

Skriv en lista med allt du kan komma på som du gjort på fyllan, och som du verkligen önskar ogjort.

Bra att läsa när suget kommer, så man inte bara minns det mysiga utan också hur det brukar sluta ?

Känns skönt o kommit upp i 2v! har gått fort! Tränat mkt, det har hjälp mig massor!!!
Nu gäller det att fortsätta på den inslagna vägen!

Nu har första månaden gott, det har gått bra överlag! Förra lördag blev det ett återfall, eller vill inte kalla det återfall men vi var på semester och det blev lite dricka, absolut inte jättemkt o knappt bakfull, men känns nu i efterhand lite onödigt då minst en vit månad var planen!! Nytt försök under marsmånad! känns iaf bra att det inte spårade ur förra helgen, utan att det stannade på en lagom nivå. Men som sagt ny månad och nya dagar!!

Profile picture for user Charlie70

Hur ser din långsiktiga plan ut? Dricka normalt eller ta det dag för dag? Nyfikna frågor från mig kanske. Du behöver självklart inte svara om du inte vill. Toppen med denna första månad ju!
Charlie

Som svar på av Charlie70

Tack Charlie!
Den långsiktiga planen är egentligen väldigt enkel, jag vill kunna dricka normalt! Men jag känner inte riktigt att jag är där så tänker fortsättningsvis ej dricka nått, tex en öl efter jobbet, vin till middag etc. Men på semester eller nått speciellt sammanhang så må det vara hänt att det blir 1glas eller 2. Men det räcker lixom där :)

Igår var en jobbig dag, kom hem sent från jobb, själv hemma hela kvällen/natten....VÄLDIGT sugen på en kall!! Blev dock lite cola Zero o sömn vid 23tiden...skönt som fan idag!!

Som svar på av VaknaVacker

Ja det gör ju det!!! Tycker veckodagarna är det ”enkla” dock när det är helg o ledigt kan det bli lite tufft....men nu när det gåt typ 38dagar (minus den lördagen!!) så känner jag mig mkt friskare o piggare!! Tränar stenhårt o ofta! Så jävla skönt e det!

Det är då jag kopplar av, helgerna kräver mer närvaro och uthållighet. Men efter 9, om jag nu räknat rätt, helger. Så går det riktigt smidigt, och är avkopplande! Lycka till ?

Profile picture for user VaknaVacker

Så himla bra med träningen? Det sätter fart på må-gott hormonerna och gör det lättare att vara nykter.
Ha en bra dag?

Det går fortsatt bra! Så sjukt! Jag har lixom druckit 1gång sedan 1a februari!!! Det var helgen innan löning i februari!! Så uppe i dag 40 nu, alt dag 62 beroende på hur man räknar! Jag är nöjd!! Nu kör vi vit månad i april oxå :)

Jag har slutat räkna, men jag har inte druckit nånting alls, på hela mars, hela april (o inte maj heller)
1st dag i februari har det blivit, på semester utomlands (före Corona) så länge har jag aldrig hållt upp! Jag har gjort mission, när man vart borta 8v helt torr och noll tolerans, men då fick man inte heller dricka, detta är ju helt frivilligt! Det känns så skönt just nu! Ville bara skriva av mig lite

På lördag har jag varit nykter tre månader, tjoho! Trodde jag inte på själv ens.

Duktiga är vi!

Kram ?

Bra jobbat och massa kraft i dig nu, så skönt att du fortsätter hålla dig nykter. Härlig läsning, heja dig!

Som jag skrev tidigare så har sommaren inte vart nå bra för mig, jag har vid 5tillfällen vart så full att jag inte minns vad som gjort dagen innan, jag vill verkligen bli av med detta!!

Mår piss forfarande, krökat/festat stenhård Tors-lördag

Jag vet om jag inte skärper mig så kommer jag förlora allt!
Jag har igår pratat med min familj om mina problem om dom visste redan om det, tycker det är bra att jag kommit till insikt

Profile picture for user AmandaL

grattis till din andra dag som nykter, så härligt att du har bestämt dig och kommit till den instinkten om att alkoholen måste bort ?? Jättebra jobbat, heja dig, dagarna rullar snabbt på och du kommer märka alla positiva fina effekter av att vara nykter snart ?

Hej! Jag har nu genomlidit dag 2! Haft jättebra samtal med min sambo om vägen framåt, nu känns det liiite ljusare (jag har fortfarande svår bakisångest/kallsvettas/magproblem)
Fick även en tid för vård, hoppas det kommer hjälpa! Dock fanns ingen tid förrän slutet av månaden, har ni nått tips på nått som underlättar fram tills dess? Självklart ska jag ej dricka fram till dess, tänkte testa typ et AAmöte?

Jag vet oxå att om en månad kommer jag nog romantisera denna tiden och tycka ”nej det var väl inte så farligt etc. Etc” och som sagt händer det igen så lämnar hon mig. Nu är det ju inte för hennes skull jag vill bli nykter utan min egenskull och vår relation..

Så bra att du har kommit på att du i första hand gör det här för din skull och sen kommer det leda till positiva effekter för dig och din sambo ??? abstinensen lägger sig med tiden, den är värst i början men håll ut, den lägger sig och helt plötsligt vaknar du varje dag med nya finare nyktra erfarenheter och alla positiva effekter känns överväldigande glädjande. Håll ut. Min första vecka var värst, och efter tre veckor var allt jag känt tidigare som ångest och annat helt borta ?

Hej
Har inte testat AA-möte men många säger att det är väldigt bra, så jag skulle gärna testa.
Jag kan inte riktigt din historik men för mig har det funkat med fullt fokus på en dag i taget.
Dvs att nu tänka på hur det ska bli om en månad är kanske att lägga tankekraften där den inte gör så mkt nytta... Jag inser ju lägre tiden går att det här är ett svårt, spännande och livsomvälvande projekt. Det är mer än att inte ta ett glas. Det är liksom att vända och vrida på hela livet.
Så min erfarenhet (som kanske inte alls funkar för dig) är att hushålla med kraft och motivation. En dag räcker gott och väl, att orka igenom i början.
Jag har försökt vara väldigt mycket här och nu. Liksom blicken i marken vissa dagar- sen kan man se mot horisonten andra dagar!
Önskar dig all kraft och styrka ?

Helt rätt, tänker en dag i taget! Och jag har full förståelse att det är svårare än att bara ”sluta dricka”
Min historik är egentligen att jag har en tendens att inte kunna säga stopp, jag dricker bara när jag är ledig så det har aldrig varit problem med jobb etc.

En vanlig vecka dricker jag kanske en flaska vin över fre-lördag sen inget mer, men sen kan det komma en vecka när jag inte kan säga stopp, utan bara vill ha mer mer mer. Säg att det kanske är var 4e, 5e vecka. Det som då sker är att jag super tills jag däckar, det kan vara i sällskap eller själv, sen ligger jag utslagen hela helgen med ångest etc, men ändå mår jag tillräckligt bra för att jobba på måndagen. Det är suget jag vill få bort, men vet såklart oxå att jag ej klarar av att bara ”dricka lite” (risken finns alltid att det ballar ur)

Majkenlarry, suget ger också med sig i takt med att du får fler nyktra dagar, sug
är en känsla som alltid går över! Du går aldrig runt och har sug 24/7 i all framtid. Suget når sin kulmen och planar sedan ut igen. Det går att övervinna suget. Precis som när du är glad, ledsen, har ångest eller känner dig lycklig så kommer känslan, stannar en stund för att sen försvinna, det kan hjälpa att veta detta när suget sätter in, det går över, det går över, det går över ?

Idag börjar jag må lite bättre, men forfarande så pass dålig att jag inte lämnat soffan, det går lixom i perioder, kan må bra i 5min, sen tar energin slut o jag mår kass igen, börjar svettas, sen fryser jag sen går det runt i cirklar

Jag vet att det går över, jag vet oxå precis som ni säger att det är jobbigast i början, ville bara skriva av mig här igen och tackar för all pepp!! Hoppas ni har en fin dag :)

Jag har sovit typ 12h igen, gick precis upp, känner mig återigen lite bättre, aptiten börjar komma tillbaka osv, men är fortfarande väldigt orolig i magen, det är det jobbigaste just nu

Igår kväll blev super bra! Fick orken tillbaka och röjde i lägenheten innan vi stack ut o åt middag, blev en milkshake o dricka :) sen lite filmmys hemma! Känns riktigt bra idag!! Men ”never forget” gäller såklart! Hoppas ni har en bra dag!

Jag vet att jag skriver ofta, men men :)
Idag har jag mått normalt heeela dagen, aptit o energi är tillbaka! Dock är väl det enda ansträngande jag gjort är att handlat och lagat mat. (jag brukar träna 6dagar i veckan) men imorn ska även fysiken få sitt känner jag, så går vi in i ny månad med grym känsla! EN DAG I TAGET!! det är förövrigt att skitsvårt att tänka så, då mitt liv kretsar mycket kring träning och långsiktiga mål....men men olika saker såklart och jag vet att om jag håller mig nykter så kommer träningen osv bli ännu bättre och kvalitativ

God natt!

Profile picture for user Charlie70

Nykterheten måste prioriteras på första, andra och tredje plats. Därefter kommer allt annat. Man blir trött, slö och ofta hungrig den första tiden.
Bra jobbat!

Absolut Charlie70! Tack för pepp alla!!
Första helgen nu! Min sambo jobbar natt hela helgen, så är ett grymt första test! (Finns ju massor med möjlighet att smygsupa) Jag har tänkt o lösa det med ett låååång löpning ikväll, så jag har högt endorfinvärde när jag senare på kvällen, samt att hälsa på syskonbarnen under morgondagen, känns som en bra plan?? Hoppas ni alla får en bra helg!

Planen är allt i såna lägen.
Och att hålla sig till den ?
Det fixar du, och endorfinerna håller dig glad för livet som det är- faktiskt den allra bästa glädjen. Som vi kan återta med vilja, pannben och nya beslut, varje dag (iaf för mig).
Önskar dig en fin fredag!

Så skönt! Första hela veckan!! Efter dom jobbiga o tröttsamma 5första dagarna så har senaste 3st var enkla, känns toppen och laddar för en ny nykter vecka :)

Profile picture for user Vjlo

Toppen! Njut av den andra nyktra veckan. Det kommer säkert gå upp o ner lite i trötthet/rastlöshet, men du har ju ”genomlidit” 5 jobbiga dagar så du vet hur det kan vara. Det kommer bara bli lättare!

Just nu njuter jag av att var nykter, fått massa saker gjort hemma, tränat och njutit av att vara ledig, allt känns toppen!! Hoppas det fortsätter så :)

Hej! Det går fortsatt bra, framförallt träningen och kosten! Ger massa energi nu! Hoppas det fortsätter på samma sätt! Känner 0 sug eller ångest just nu, men påminner mig själv om att ”Inte ta första glaset”
Och du vet hur du mår dagen efter...

Hoppas ni har en fin helg alla!

Profile picture for user AkillesU

Är på dag 7. Känner detsamma , inget Större sug eller oro att börja dricka just nu. Träning ersätter bra!
Men när det gått ett tag... där finns ovissheten. Men gör det här ”programmet” så man får reflektera varför man gör det. Och går hela tiden tillbaka o läser.
Nog nu.

Kramar

Som svar på av Majkenlarry

I menyn finns ”program”. Där skriver du i en massa tester och så får man sen programmet aktiverat. Och i programmet får man en massa uppgifter att göra. Mycket reflektion och påminnelser. Kram

Jag vet att det är mitt i natten, men jag har svårt o sova nu ikväll av någon anledning, fastnade i forumet och vill verkligen tacka alla som delar med sig! Det hjälper som f-n! jag har själv börjat om med programmet idag och det hjälper oxå! Kände mig svag nu på kvällen men börjar känna mig stark igen

Jag vet att det är mitt i natten, men jag har svårt o sova nu ikväll av någon anledning, fastnade i forumet och vill verkligen tacka alla som delar med sig! Det hjälper som f-n! jag har själv börjat om med programmet idag och det hjälper oxå! Kände mig svag nu på kvällen men börjar känna mig stark igen, forumet hjälper verkligen! Min första dipp! Jag vet att det kommer kännas bättre imorn! Nya tag och ny nykter vecka väntar....plus att min semester är slut :(

Jag vet, idag är allt bra igen ?? så ny blir det en ny nykter vecka :)

Läste att om man vill/ska dricka måttligt i framtiden är 90dagars avhållsamhet en bra start, men jag tänker oxå om man klara 90dagar, är det inte lika bra o fortsätta då? Bara en tanke jag fick

Ha en fortsatt trevlig dag alla

Jag tycker att denna vecka går nästan för enkelt, MEN det beror nog på att jag börjat jobba igen och har helt enkelt inte ork att tänka på alkoholen, hoppas det håller i sig till helgen när jag blir lite ledig igen och inte SUGET kommer. Eller det får komma om det vill, jag behöver ju inte ge vika för det ändå :) hoppas ni har en bra vecka

Profile picture for user Vjlo

Bra inställning - om suget kommer så behöver du inte ge vika. Om det inte kommer så var glad över det! :-)

Jag tycker det verkar som att man behöver passera olika "tillfällen" ett par gånger, möta eventuellt sug och säga "nej, jag ger inte vika, vik hädan", eller förvånas över att "wow, nu gick det bra".

programmera om reaktionerna så att säga.

I vårt undermedvetna bor en massa reaktioner och ”ryggmärgsreflexer”. Varenda en som är förknippad med alkohol måste programmeras om.

I början av min nykterhet tänkte jag ”åh, den här känslan brukar jag dricka vin på” nästan varje dag. Men sen tänkte jag direkt ”men jag dricker inte vin längre, så jag får göra något annat”. Och sen hittade jag substitut.

Andningsövningar kan verkligen rekommenderas! Se t ex https://www.medvetenandning.se/

Kram?

Profile picture for user admi

Jag tog först bort länken eftersom sidan du hänvisade till sålde produkter som inte har något direkt vetenskapligt stöd. Nu när jag har läst närmare så ser jag att de även erbjuder en del gratisresurser som säkert kan vara hjälpsamma för någon och låter den därför vara kvar. Det finns gott om metoder för avslappning och bättre andning som kan vara till hjälp då en förändrar alkoholvanor, både kommersiella och sådana utan kostnad. Se t ex även information på https://www.1177.se/Stockholm/liv--halsa/stresshantering-och-somn/avsla…

FREDAG! borde vara svinsugen nu....men jag är fan för trött haha. ändå bra tänker jag :)
jobbigt o jobba första veckan efter semestern, tränat som en tok....blir nog sängen strax

sjuk känslan ändå, 20dagar utan A och istället för att känna suget är jag bara trött :) sovmorgon imorn som belöning!

Det går som på räls! Jag drack tom en alkoholfri öl i söndags i solen till lite grillat, känner verkligen att det räckte bra så. Skön känsla! Ska spinna vidare på detta!

Idag är en sådan där konstig dag, när jag känner att varför dricker jag inte? Jag har inga problem? Det är väl inget farligt? Vad är det värsta som kan hända? Jag har ju vart så duktig nu o hållet upp i 28dagar, så nån öl är jag väl värd??

Påminner mig om bakisångesten, hälsan och allt det andra som jag värdesätter mer än just tillbringa hela morgondagen i soffan/sängen med djup ångest och nån sladdrig pizza o äta....NEJ tack!

Denna vecka (helg) har det varit 2st sociala tillställningar. I fredags så kom såklart frågan, som det känndes, 10000ggr ang varför jag inte drack. Svaret i fredags blev ”jag blir så himla lätt bakis och ska iväg tidigt Imorn” detta var iofs sant. Men men

Igår kom aldrig frågan, vilket var skönt!!

Men känns bra att ha klarat denna helg oxå utan en droppe! 36dagar nu!!

Profile picture for user Kennie

Vad skönt att det går så lätt för det mesta! Och bra att påminna sig om sina skäl när de där förrädiska tankarna kommer. Nu har jag inte druckit på fem månader, och kan numera nästan gilla när nån frågar varför jag inte dricker och jag får svara att jag kände att jag ofta drack mer än jag tänkt, och inte mådde bra av det. Och hur bra jag mår utan alkohol. Det är nästan alltid någon som säger att de känner igen sig, och jag hoppas att man kanske väcker tanken att alkohol inte är obligatoriskt..

Fast ibland vill man egentligen svara:"Eftersom alkohol är giftigt och förstör livet för många människor och jag inte vill få in skiten i mitt system eller medverka till att företag som tjänar pengar på alkohol kan fortsätta gå med vinst medan en stor del av deras kunder förstör sitt eget och sina närståendes liv, det är därför jag inte dricker. " Men det skulle bli lite dålig stämning på festen eller middagen då kanske... ?

Idag har det gått bra, i helgen var det lite annorlunda kan man väl säga. Hade gäster och egentligen hela gänget jag firat nyår med. De är några av mina närmsta och de vet att Jag inte dricker. Så ist för vin/öl/sprit så hade de med sig must från systemet...det var riktigt gott måste jag säga! Allt gick bra men det var lite ”annorlunda” som sagt o inte dricka just öl/vin framförallt!

Men JÄVLIGT skön söndag sedan...ingen bakfylla och ändå bara ligga på soffan, te en lång söndagspromenad och sedan tillbaka till soffan igen...utan bakfyllan!! Så jävla skönt!

Hejja dig! Jag är på dag 36. Underbart att ha ”extra” dagar nu i veckorna och göra annat på än att ligga och vara bakis :)

@kennie ja jag hoppas det blir mer ok i framtiden att lägga fram mer negativa aspekter om alkohol till folk runt bordet ?

Vad bra att kvällen funkade och att dagen efter gav ordentlig belöning.! Det är så skönt att inte vara bakis längre, jag blir lycklig varje gång jag tänker på att jag slipper det..

Wow! Jag vet att det ”bara” är 50dagar...men ändå! Firade med att dricka en BIB, fast denna gång med äpplemust :)

Är tacksam för att allt går så bra! Samtidigt livrädd för att sumpa allt! Väldigt ofta mardrömmar om att jag super o alltifrån att jag gör bort mig till att jag kör rattfull, det är fanemej jobbigt! Även om det bara är drömmar....men i dager mår jag på topp! Hoppas sömnen blir trevligare snart bara :) nu kör vi minst 50 dagar till!

Bra jobbat! Och jag tror det är bra att fortsätta vara på sin vakt. Så skönt att vara nykter, vi kör vidare på det!

Det viktigaste nu är att inte glömma. Inte släppa fram tankar som ”det här gick ju lätt, så farligt var det nog inte.”

Aldrig glömma. Aldrig ta första glaset. Viktigast först - vara nykter!

Kram ?

Tack för all pepp! Och precis som ni säger ”never forget”!! Jag väljer nyktert! Nu väntar fler nyktra dagar :)

Det går alldeles för enkelt detta! Är lite rädd för att det går FÖR enkelt?
Men jag mår VÄLDIGT bra, tränar hårt och ofta, mkt ork osv osv. Känns fantastiskt!!