Haha ja det står på tomten men absolut, i morse hörde både jag & min dotter hur blixtlåset till yttertältet drogs upp och sen ner, men sen ingenting. Varken min man eller vår son säger sig ha gjort det...

Drömde att jag var berusad, mycket som bearbetas nu...
Jag har en stark vilja att bli omtyckt och vara till lags. Och ett behov av att kontrollera mina känslor och aldrig visa några negativa känslor utåt.

Idag kommer ett riktigt eldprov, resa ner till Linköping. Där brukar vinet flöda. Förra gången vi var där satt jag & pratade med min väninnas föräldrar. Jag tror inte att jag sluddrade men jag pratade nog inte jättetydligt heller. Usch så många av denna typ av minnen.

Ha en jättefin dag ni ❤️

Dag sex.

Saker jag blir av Alkoholen:
Trött.
Sliten.
Deprimerad.
Ledsen.
Ångestfylld.
Får dålig andedräkt.
Får dålig hy.
Tränar inte.
Beter mig illa.
Skadar mina barn, mig själv och min familj.
Skämmer ut mig.
Gör inte sånt jag ska.
Gör bort mig.

Alltså jag ser en sån förbättring i mitt ansikte. Klarare hy, piggare ögon, nog gått ner något kilo. Det mentala är också med, sover som en stock, sugen på att träna, mat smakar mer & bättre.
Åker till Linköping nu med väskan packad med Fun Light & Tonic Zero (tack alla för tips!)!

Du gör helt rätt som fokuserar på fördelarna med nykterheten - den nyktra resan går så mycket lättare då.

Kram ?

Glöm inte att det är DU som bestämmer, så himla viktigt med den insikten. Det blir ett test idag men så skönt imorgon när du har klarat det! Heja dig!