DagsförFörändring90

Baserat på hur du beskrev din problematik i din förra tråd så tror jag att du och jag har ett ganska liknande drickande. Och jag kan säga att jag har väldigt svårt å tro att jag hade klarat av att sansa mig efter två öl. Så även om du kanske känner dig besviken för dom öl du drack, så tycker jag att det var väldigt starkt att avbryta efter två.

Idag är en ny dag och nya möjligheter, kämpa!

Var frestande att bara ta ”en öl till” åh sen ge bort till helgen. Men då hade de inte slutat där ? speciellt inte om jag sparat de hemma tills idag, fredagar är ju alltid en liten lockelse till rus å umgänge ? så nu idag känner jag mig supernöjd över att jag gav bort de redan igår så att hemmet är renat från alkohol! Idag ska jag fylla kylen med nyttigheter och starta igång träningen igen. Det var dom rutinerna som gjorde att ett nyktert november inte var något större problem! ? knepen är ju olika för alla, men en kyl av hälsosamma saker, hemmet tomt från alkohol samt mycket träning och pysslande i hemmet var garanterat mina knep ?? Ser fram emot att komma tillbaka dit nu! Aldrig mått så bra som jag gjorde en vecka in i november (efter första nyktra helgen). Efter 1 helg nyktert flöt det på mycket enklare för mig och jag var till å med nöjd över helgen åh såg lite fram emot nästa (fick sååå mkt gjort) ????