Skamsen och ledsen

Jag förstår inte hur man kan skriva inlägg... Vill skriva om ett missbruk, där själva grejen är att dricka utan att någon märker det. Alltså ett drickande som inte handlar om att slå i sig mängder men om att smyga i sig så mycket det går utan att bli upptäckt. Någon som känner igen det?

Välkommen hit!
Du skrev ju ett inlägg?

För mig var det ju inte det som var grejen. Att dricka i smyg och gömma flaskor o så... Men någonstans gav det ju en kick. Och var jättejobbigt!

Och det var nog en en del av tomhetskänslan när jag slutade. Att inte ha det där pysslet...

Så när man slutar dricka är det viktigt att ersätta dessa vanor med annat, roligt och sunt?

Kram?

Vad bra att du har gjort ditt första inlägg. Det är bara att fortsätta skriva nya här i din tråd och kommentera i andras trådar! Jag har själv inte jättemycket erfarenhet av smygdrickande men det finns det många andra här som har. Fortsätt skriv som sagt så kommer du säkert få svar från de med liknande erfarenheter.

Kram!

Om nån enda konstig dryckesvana här. Smygdruckit är vi många som har gjort. Läs, läs och skriv. Det ger sig hur forumet funkar efter en stund, välkommen!