Här samlas de som vill vara med o dela ett nytt mål, VARA SNÄLL MOT SIG SJÄLV! ♥️ Utöver den livsstilsförändring vi alla gör. Vi är många som "slår på oss själva" när vi tycker att vi inte klarat/gjort det vi önskat. Vi ser bara det negativa. O glömmer ALLT positivt o bra vi gör!
Vi behöver ta hand om o älska oss själva som vi tar hand om o älskar andra! ♥️🙏
Här delar vi det vi gör för oss själva. För att vi behöver det o är värda det! ♥️
Beskriv gärna också vilka hälsoeffekter ni ser. För i början är man (iallafall var jag) bara trötta o deppig. Positiva saker gjuter hopp o tröst!🙏

Så en liten påminnelse! Har jag tagit hand om mig själv idag?♥️
Här kan vi få tips på vad andra gör som vi också kan göra. Det blir som en Kärleksboost till oss alla🌷 VÄLKOMNA!

Idag har jag gått en 8.5km rask promenad i skogen! Skogen ger mig massa energi o välmående! Jag har också tagit min gamla far på sin första utflykt sen han kom in på hem för 6 månader sen. En REN winn winn stund tillsammans! Den glädjen för honom ger mig precis lika mycket! Nu ska jag äta min hälsosamma middag o se en bra serie. Trevlig kväll! 🌷

Idag tycker jag ganska mycket om mig själv, fast jag körde o diket igår.
Faktiskt så känns det ändå okej att jag tabbade mig igår.
Nu är det nya tag! 💪🏼😊

Jag känner att jag blivit en bättre människa sen jag förändrat mitt missbruksbeteende!!🤩 Minskat vin- o godiskonsumtionen med över 80% (mitt mål är måttlighet). Min livsglädje o sprudlande energi som alltid varit min största tillgång, har kommit tillbaka!!🙏 Jag är mer närvarande, mindre rastlös o jag "ger" med hjärtat på ett annat sätt. Svårt att förklara..♥️
Sen har man ju sin deppiga sida också men dipparna blir inte så djupa o långa längre.. Utan kropp o själ återhämtar sig snabbare. 🤩

UNDERBAR TRÅD!! Precis vad som behövs :) ... jag e nöjd över mig själv idag... inte bakfull... har njutit av dagen samt fått mängder med bestyr gjort.. älskar att dona hemma så det är egentligen inte jobbigt men jag är glad för allt jag fått gjort... NYKTER! god sallad till middag och nu är jag snäll mot kroppen och unnar mig en skål glass :) idag är jag nöjd över Odette! Just idag blev det riktigt bra. :) Kram till er alla. GUD SÅ SKÖNT DET SKA BLI ATT SOMNA UTAN EN DROPPE ALKOHOL I SIG :) MIN SJÄL JUBLAR över vetskapen :)

@Odette Välkommen!♥️ Wow En sån underbar dag du haft!! Tänk att det kan vara sån skillnad på nykter o onykter dag! Man vill inte tillbaka! O just känslan att somna nykter.. 🙏🤩 Hejja dig!👏💪 Kraam!

TACK !!! och heja DIG fina du !!! @Cilla8 underbart att ha kontakt här det stärker och ger trygghet. Så cool resa du själv gör jag är imponerad ska du veta.. Ja detta måste man komma ihåg när lusten att dricka sätter igång.. eller som i mitt fall sätter lusten att döva igång när jag är stressad och orolig över nått... e jag lugn dricker jag inte alls på samma sätt.. det är konstigt det där men jag väntar med att reda ut det.. just nu bara lycklig över att jag är spiknykter och att dagen varit fin. NU har jag lagt mig ska upp tidigt och arbeta med ett jobb uppdrag.. men jag kommer vakna med KRAFT ... och den vetskapen gör att det pirrar i hela mig :) inatt vaknar jag inte med hjärtklappning klockan 0300 och mest vill DÖ ... enda anledningen som jag ser det till att jag skulle vakna mitt i natten... är för att jag druckit en halv liter kamomill te ikväll :) haha ... KRAM till er alla fina forumvänner. Hoppas alla varit snälla mot sig själva idag. :)

@Odette skrev:"NU har jag lagt mig ska upp tidigt och arbeta med ett jobb uppdrag.. men jag kommer vakna med KRAFT ... och den vetskapen gör att det pirrar i hela mig :) "

Så glad för din skull!🙏 Den ger styrka till fortsatt nykterhet! Natti natti😴