@Rehacer vad strong du är som lyckas rida ut a-suget💪! Själv märker jag av samma mönster; då jag har tillåtit mej lite vin kommer suget efteråt som ett brev på posten.
Försöker också tänka på detdär att ”det är bara en känsla” och man måste inte reagera på en känsla utan enbart iaktta den tills den klingar ut.
Hoppas det lugnar ner sej på jobbet - men det kanske är fåfängt att tro😃; det är väl lite så i arbetslivet nu att det sällan blir särskilt lugnt. Men jag hejar på dej och din kamp mot suget! Segerkänslan när man har övervunnit det är ju underbar!

@Detblirbättre Ja, att det skulle lugna ner sig på jobbet tror jag är rätt naivt att tänka. Men man får ta en dag i taget och göra det bästa man kan. Har slutat stress iallafall, jag gör det jag hinner och hetsar inte upp mig om jag inte hinner med precis allt. Men visst brinner huvudet vissa dagar och då kan jag få för mig att jag vill stänga av den känslan med vin. Att vara observant och inte ryckas med av tanken eller av vanan har varit rätt svårt - men jag försöker lära mig det.
Lång dag idag med men nu är jag hemma, hemma utan vin. Livet är rätt bra ändå. ☺️
Bockar ✅ idag med.