Jag vet inte. Har gjort ett suicidförsök och kämpar på

Li-Lo

Hej matner

Du skrev här i lördagskväll när du var på en mörk plats, kanske för att fånga en strimma ljus? Jag ser att du inte fick något svar i tråden men andra bryr sig om dig. Vi i admi blev uppmärksammade genom dem så du är inte ensam.

Hur mår du idag? Berätta gärna om du vill, här finns mycket stöd då det kommer till att förändra sina alkoholvanor.

Om du fortsatt har påträngande tankar om att livet känns övermäktigt, tveka inte, skriv direkt till oss i admi vi kan guida dig om du skulle vilje det. Du finner oss under fliken stöd och "Fråga oss".

Varma hälsningar
Li-Lo
Alkoholhjälpen

Li-Lo

Hej igen matner

Jag ser att fler undrar hur du mår. Vi hoppas att du har fått stöd. Som jag skrev tidigare får du gärna kontakta oss direkt under stöd/"fråga oss" eller berätta här hur det går för dig. Ditt inlägg berörde många, igen vill jag säga att ditt val att förändra dina alkoholvanor är ett fint steg för möjligheten att må bättre på sikt. Du skriver att du inte orkar med dig själv. Att skriva här kan vara ett sätt att låta andra orka. Du behöver inte göra det själv. Nu är det här ett anonymt forum och kanske behöver du mer? Vad skulle det kunna vara just nu?

Jag passar på att att berätta för dig, @En andra chans att då det kommer till kontakt med andra användare är vi noga med att inte bryta anonymiteten här på forumet. Din omtanke är fin samtidigt vill jag be dig att inte byta kontaktuppgifter. Kanske har du sett i andra trådar att vi redigerar inlägg där det förekommer uppgifter som kan äventyra anonymiteten. Vi gör det för att vi har ansvar för kommunikationen här.

Vänligen
Li-Lo
Alkoholhjälpen