Jag har skapat en grupp på Facebook om man vill ändra forum till det mer offentliga eller se nya personer man kan skriva till. Den kommer att vara privat från den 15/6. Sprid gärna detta så den kan bli ett bra alternativ till dom få bra sidor som finns. # redigerat av admin #

@Natalia Den blir privat den 15e. Då kan bara medlemmar som är med i gruppen se vilka som är medlemmar och ingen utifrån så vitt jag förstår. Du kan kolla på facebook först vad som gäller på grupper som är privata. Det tar några dagar att göra den privat märkte jag. Den ska väl granskas av Facebook först. Innan det kan du gå in på gruppsidan utan att vara medlem. Hoppas att vi kan fylla på med folk som kan stötta varandra.

Hej BEATNGU och Varmt välkommen tillbaka (såg att du var här för några år sedan och nu tillbaka)!

Jag har redigerat ditt inlägg genom att ta bort länken till facebookgruppen då vi värnar om anonymiteten här och har som standard att ta bort allt som skulle kunna äventyra det då Facebook inte är en anonym plattform. Hoppas du har överseende med det och ändå känner att du kan hitta mycket här som blir hjälpsamt för dig!

Varma hälsningar,
Rosette
Alkoholhjälpen & Anhörigstödet