Naltrexon dag 1 mår uselt Inlagt av pemzz lör, 2023-09-16 - 15:39 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Jag har påbörjat naltrexon… pemzz lör, 2023-09-16 - 15:40 Jag har påbörjat naltrexon idag och mår inte alls bra. Jag har inte druckit alkohol på 2 v ca, så det är inte fråga om alkohol abstinens. Någon med erfarenhet av Naltrexon? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera @pemzz Hej samma här ...blev… Suburra lör, 2023-09-16 - 16:39 @pemzz Hej samma här ...blev väldigt trött och slutade efter 6 veckor . Passar inte mig alls Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera @Suburra hmm. Vad tråkigt… pemzz lör, 2023-09-16 - 16:41 @Suburra hmm. Vad tråkigt att höra. Men körde du på i 6 v alltså? Och mådde dåligt hela tiden? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Jag har påbörjat naltrexon… pemzz lör, 2023-09-16 - 15:40 Jag har påbörjat naltrexon idag och mår inte alls bra. Jag har inte druckit alkohol på 2 v ca, så det är inte fråga om alkohol abstinens. Någon med erfarenhet av Naltrexon? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
@pemzz Hej samma här ...blev… Suburra lör, 2023-09-16 - 16:39 @pemzz Hej samma här ...blev väldigt trött och slutade efter 6 veckor . Passar inte mig alls Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
@Suburra hmm. Vad tråkigt… pemzz lör, 2023-09-16 - 16:41 @Suburra hmm. Vad tråkigt att höra. Men körde du på i 6 v alltså? Och mådde dåligt hela tiden? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Jag har påbörjat naltrexon…
Jag har påbörjat naltrexon idag och mår inte alls bra.
Jag har inte druckit alkohol på 2 v ca, så det är inte fråga om alkohol abstinens. Någon med erfarenhet av Naltrexon?
@pemzz Hej samma här ...blev…
@pemzz Hej samma här ...blev väldigt trött och slutade efter 6 veckor . Passar inte mig alls
@Suburra hmm. Vad tråkigt…
@Suburra hmm. Vad tråkigt att höra.
Men körde du på i 6 v alltså? Och mådde dåligt hela tiden?