Idag är min första dag, en fredag är kanske inte är den bästa dag att nyktra till på?
Jag har druckit ur mitt sista skafferi idag 2 glas vitt vin. Kl är bara halv fyra... hur ska detta gå? Abstinensen fruktar mig redan. Natten blir nog tuff tror jag. Som tur är har jag en man som stöttar, kanske massage? han får trycka på dom onda punkterna ;) jag ska försöka minimera alkoholen fram till den 27 nov. Då tänker jag lägga in mig på en intensiv vecka hos My Skarsgård, dyrt men hoppas det funkar!!! Lycka till alla ni andra! Själv ska jag göra mitt bäst ❤️

Li-Lo

Första dagen nykter och ett aktivt val att vara här. Toppen! Du har en tydlig strategi och modet att be om stöd och hjälp. Fortsätt gärna berätta om dina erfarenheter här, många har redan läst ditt inlägg att dela med sig av resan mot förändrade alkoholvanor är ett stort stöd för andra. Jag hoppas naturligtvis att du är stärkt av andras trådar här. Det tar lite tid innan en tråd får fart. Stanna, Skriv!

Vänligen Li-Lo
Alkoholhjälpen

en bra upplevelse hos My kan jag lova. Jag har varit där och du får en ny syn på alkoholen kan jag lova! Dyrt men oerhört inspirerande för en fortsatt nykterhet och maten är något utöver det vanliga:-)

Lena72

Vad är My? Nyfiken!
Idag är jag på dag 1