Hej
Jag har sluppit sen jag var 14år i dag är 42år och har nåt min jävla botten!! Var ända dag så säger jag till mig själv ALDRIG MER!! Men så fort jag är ensam går jag till systemet och tränger bort mina röster om att ge fan i spriten!! Jag har två jätte fina barn 2 och 16 år som jag vill ha kvar likaså ett arbete. Men jag har börjat sjuka mog alldeles för ofta och sitter nu på pottkanten. Jag är skild och har bara sonen varannan helg så det mycket utrymme till att supa sig redlös. Jag sitter i mitt hem och bokstavligen häller i mig sprit tills jag somnar på golvet,sängen,toaletten.. Överallt hemma. Minst 2 dagar efter kan jag inte supa men efter det är jag igång igen. Räkningar över allt som alla andra men skiter i dom "måste ju supa annars klarar jag inte av min ångest över livet" jag har nått botten totalt,,snart blir jag av med jobbet och måste supa mer för att glömma?? Mina nära och kära vet mitt problem men jag måste ta tag i det själv vill skriva in mig på ett hem men hittar inget. Snälla hjälp mig jag super ihjäl mig snart!!!

Li-Lo

Välkommen!

Du hr länge funderat på och varit medveten om att alkohol sätter rediga käppar i hjulet för dig och nu är du beredd att gör en drastisk förändring. Du nämner flertalet skäl som motiverar dig. både på kort och lång sikt. Du vill gärna ha behandling och är osäker på vilket typ av behandling och vart. Om du inte redan kontaktat socialtjänsten eller den beroendemottagning som finns i din kommun så kan det vara ett första steg. Stort lycka till! Vi finns här, berätta gärna mer om hur det går för dig. Vad du väljer.

Varma hälsningar
Li-Lo
Alkoholhjälpen