God kväll kära vänner, så var vi i mitten av december och julgransljusen brinner och en av katterna i mitt knä spinner❤️ Livet rullar på och jag mår mestadels bra men har en längtan efter något annat. Något mer än vardagligt jobb vid Stureplan, middagar med vänner men dock snack om ovärldsligs saker. Inga större problem att hålla mig från a men känner en mental tomhet och saknad. Nästa vecka ska jag gå på både yoga och meditation. Sov gott! Kram

Hej
Den tomhetskänsla du beskriver känner jag väl igen. Jag har många gånger tagit återfall på grund av den. När jag börjar dricka gör själva förgiftningen att den känslan försvinner. Det som kommer i stället har då ofta varit värre och svårare att orka med men så långt tänker jag inte då, när jag tar till spriten.
Lycka till med Yoga och meditation.
vänligen
Ikaros

Jodå, tomhetskänslan infinner sig både nu och då även för mig, och ibland fyller jag säcken med fel saker... Nu väntar jag på tomten... apropå tom(he)t! Jag har en vän som kallas för Tomten, och han har mycket riktigt ofta en "säck" med "klappar", dvs han är mycket känslomässigt generös och omhändertagande.