jag är tillbaka, ännu en gång, efter 2 liter vin.
jag har haft svårt på sistone att ens kunna läsa mail härifrån då jag har haft min pojkvän här i 3 veckor.
han vet att jag är alkis, men allt går finfint när han är här, jag...föreslår och får igenom att vi ska dricka iaf en gång under hans vistelse och ah, får utlopp för allt.
det är mkt jag ska hinna ikapp på, alla mail härifrån, alla saker jag vill skriva men inte kunde.
jag kände att idag måste jag bara bläka ur mig någonstans där inte alla har koll på vem jag är.
som sagt har jag klarat mig "ok" i 3 veckor då min pojkvän varit här, gått igenom alla utsättningssymtom man kan men ändå ett leende på läpparna.
jag som bipolär med kontring av autism och adhd har så svårt med vem fan jag är? och efter det första glaset ibland det andra så ba BAM här är jag ju.
det är så svårt ibland att fylla i formulären här exakt när man fan ändrar personlighet var 3e månad samt allt har sån stor effekt när det gäller "har du känt dig nedstämd" "svårt att koncentrera dig?" JA JAG ÄR BIPOLÄR, OCH JAG KAN INTE SITTA STILL PGA ADHD
vill inte att allt ska hamna på min alkoholism???
jag vet inte vart jag vill komma.
jag sitter iaf här nu efter 2 liter vin och vill bara häva ur mig det jag inte kan annars.
jag kommer nog tillbaka om några timmar när jag klurat lite på om jag borde ha lagt upp ens detta????

Li-Lo

Det är tufft för dig. Läste i en annan tråd om beskedet gällande din mormor. Beklagar. Det låter som att du har det övermäktigt just nu. Så bra att du känner tillit till forumet och att det är värdefullt för dig nu. Du är värdefull för oss. Att sätta ord på tankar är ofta hjälpsamt.

Du avslutar ditt inlägg med att du sannolikt kommer fundera på om det var ett bra beslut att lägga ut det. Klokt. Du nämner precis det som vi avråder från, dvs att lägga ut inlägg när man är påverkad av alkohol. För ens egen skull och för andra användare. Ibland händer det att vi redigerar dessa inlägg för att skydda användare.

Varma hälsningar Li-Lo
Alkoholhjälpen