Hej
Jag vill gärna komma i kontakt med människor liksom jag fått alkoholproblem efter en operation gastric by pass jag opades för fyra år sedan och nu sitter jag fast med någon som inte är min vän alkoholen och som gör mig väldigt illa. Tyvärr måste de ibland hända något för att komma till insikt att de är problem jag har kört bil med alkohol och varit med om trafikolycka som tur är inga personskador.
Jag har känt en tid att alkoholen blivit ett problem när jag nu läste att man kan få problem efter open så sökte jag kunskap här på nätet och jag hade ingen aning om att 25 % kan få alkoholproblem efter operationen och tydligen är jag en av dem.
För mig blev de en svår sorg att inte kunna äta då mat var något som skänkte mig glädje och tröst i livet så kanske inte så konstigt att maten byttes ut mot vin. Jag har haft mycket svårt att äta efter open och ofta har jag spytt upp maten ja de har väl aldrig varit normalt , har de kommit för mycket i magen kommer de upp som repris utan att jag kontrollerar de spyr jag rätt ut.
Jag hoppas få kontakt med människor som har samma problem som jag kan ventilera med
MVH Anne-Lise