Hej . Jag tänkte använda detta som ett litet fönster och del i att jobba mot ett helnyktert liv. Jag har som så många här problem med mängden alkohol jag dricker även de senaste åren eskaleringen av att dricka oftare.
Det får räcka nu då mitt liv fortfarande är hyfsat stabilt men det kommer inte vara så om jag fortsätter sen vill jag ju må bra.
Så vem är jag? Halvgammal man mellan 30-40 och en gammal själ. Har barn varannan vecka och är omgift. Detta är min första dag som nykter nu när jag ligger bakis på ett hotellrum i Los Angeles.
Det blir nog room service och sova sen åker jag till London för en födelsedagsfest innan jag åter åker hem till mitt kära Stockholm.
Mitt mål är att må bra och njuta av mitt fantastiska liv.
Kramar till er här och ett stort lycka till till alla er som kämpar.
Keep on fighting the good fight.

Li-Lo

Bra idé - ett fönster, för att blicka ut och blicka inåt. Här finns mycket erfarenhet och med stor sannolikhet kommer du ge någon inspiration och få detsamma. En strävan efter nykterhet och ett ansvar tillika lust för livet, låter som en bra plan. Jag hoppas att du får fart på din tråd, det kna ta lite tid, ofta hjälper det om man väljer att vara aktiv i andras även om det inte alls är något krav eller kriterium. Hoppas London bjöd det du önskade.

Vänligen Li-Lo
Alkoholhjälpen