Höll upp över 40 dagar i vintras. Sen sabbade en utlandsresa allt. Söp på resan... Och när jag kom hem började helgfyllorna i vanlig ordning. Tar flera dagar att återhämta sig efter en helg. Har ångest jämt och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Är sliten och bakis idag och ska försöka mig på detta igen. Kollat upp ett lopp som anordnas i Stockholm i september, Flatenloppet running4sobriety. Tänker att det kan vara en morot. Inte sprungit mycket men vill ha ett mål.

Bra idé, att ha ett mål, när man börjar träna. Det har jag också. Och för att orka träna så kan man ju inte vara bakfull. Hur lång sträcka är loppet, som du ska springa? Nu har ”Vårruset”, startat på flera orter i landet. Jag siktar på att komma runt det (5 km), på någorlunda bra tid
Du har mer än 40 dagar av nykterhet i bagaget. Det är en stor bedrift. Du klarar det säkert igen ? Lycka till med allt!

John-Erik

Men tänk på att inte slita ut din kropp mer. Lyssna på kroppen. Tänk om du blir sjuk och skadar din kropp.
Du ska vara pigg innan träning, inte sliten. Jag har gjort alla fel själv så jag vet av erfarenhet. Fick hjärtarytmier...
Men nu mår jag bra...