Hej alla.
Först måste jag säga att jag är blöjbebis när det gäller att sträcka ut en hand på det här sättet, men jag har insett och förstått att jag på nåt sätt måste prata och få stöd. så jag testar...

Jag trodde aldrig jag skulle be om hjälp heller för man är ju stark nog att klara allt själv men här är jag :)
Det är svårt att sluta så det krävs vilja och tålamod. Jag är precis i startgropen jag med efter att ha läst här i ett år. Man inser tillslut att det inte håller.
Lycka till :)

Mirabelle

Tror många av oss är blöjbebisar på samma område, så välkommen i gänget :) Haha, ditt nick var ett populärt skällsord i min ungdom. Nutidens dito verkar vara "sär"...

Vi är och har alla varit barn ? Men vare sig så är du på rätt plats.Att sträcka ut en hand för att be om hjälp är en av dom svåraste sakerna vi människor kan göra tyvärr.Så att du är här är en väldigt bra början ?

Bistro

Välkommen! Här har du en till som är helt ny och inte gärna vill erkänna att jag har problem men det är just detta jag har..

Bistro

Välkommen! Här har du en till som är helt ny och inte gärna vill erkänna att jag har problem men det är just detta jag har..