Jag började plugga matte i måndags. Vilket har varit enormt krävande, men har funkat.
Idag slog suget efter A till.. första gången på 5 veckor. Jag var/är trött och kände att ett glad rött vin hade gjort sin plats till middag.
Men jag tog mig i kragen och åkte å tränade. Samt la upp en stratergi för att plugga ikväll när dottern somnat.

Det funkade och nu lägger jag mig nykter.
Fler som upplevt dippar/sug? Hur blir ni av med Björn spökena. Kram

... på samma gång, att börja plugga matte! ?
Jag läste någonstans om HALT (hungrig, arg, ensam (lonely) och trött har jag för mig att det står för) som lätt blandas samman med suget efter a. Nu hittar jag inte just det inlägg jag tänker på, men märker på mig själv att suget är som värst när jag inte äter ordentligt. Starkt av dig att kämpa på! ?

Tjejen91

Du kan ha rätt i att jag inte ätit ordentligt. Denna veckan har det varit för mycket koffein och för lite mat. Så det kan hänga ihop. Blir man inte knäpp ibland, gick och tänkte innan att jag inte hade några större problem med spriten, men så börjar jag fundera på varför jag slutat...

Vem försöker jag ljuga för? Jag får inse att det är en jobbig period nu och jag kommer klara den

Man får ta en dag i taget. Ibland snurrar tankarna iväg med en, tänk vad lätt man lurar sig själv.
Ha en skön söndag och glöm inte bort att äta! ?