Hej alla trogna användare av alkoholhjälpen. Jag hoppas ni har en riktigt bra midsommar!

Jag vill be om ursäkt för bristen på besked kring vad som kommer att hända med alkoholhjälpen. Tyvärr har det inte blivit klarare. Statens folkhälsoinstitut har lämnat beskedet att de skall upphandla driften av alkoholhjälpen för 2013 och framåt.

Under nästa vecka kommer jag att öppna forumet och låta det vara öppet under sommaren eller till jag får andra besked.

sommarhälsningar
/magnus

för informationen och för att du öppnar för nya användare!
God fortsättning på midsommarhelgen och sommaren! / mt

Tack Magnus för infon Har skickat mejl till Folkhälsoinstitutet men inte fått något svar.
Forumet behövs verkligen, har varit till stor hjälp för många, så även för mej. Att få stöd o råd av andra som är i samma sits är oerhört värdefullt. Det är inte alla som har möjlighet eller lust att gå på möten med
AA eller andra organisationer.

och andra. Forumet har varit till stor hjälp för min nykterhet. Jag är inte en som går på möten, bor på en liten ort där anonymitet nog är omöjlig. Vännerna på forum har varit mitt "möte" och fortfarande tittar jag in här. Drygt ett år nykter nu. Tack Magnus för ditt engagemang.

vad i hela världen är det för röra du åstadkommit nu ??? Kommer ju upp en massa gamla inlägg och blir helt galet när man bläddrar ?!

Mammy Blue

ha hänt något med dina inställningar. Jag har och har haft
rak lista - utfällt läge
datum - nyaste först

och det har inte ändrats./
MB

har aldrig någonsin använt några inställningar på sidan :-/ Nu kommer det upp en massa trådar som är uråldriga och markerade som olästa medan de som ni nyss har skrivit i inte alls är markerade.
Och knappen "Markera som lästa" är borta :-(

villervalla i trådarna. Vi får väl söka oss fram och lära om. Blev bättre för mig när jag satte "nyaste först" enl MB´s förslag.
Kram o ha det bra Adde! / mt

hittar inte ens min tråd ??? Och än mindre hur jag gör för att skriva i den ?? Trodde att jag gjorde det men det försvann nån annanstans ??????????????????????????????????????????????????
Var du full när du gjorde om detta forum ???????????

Mammy Blue

tillbaka till huvudsidan på forumet. Nu får jag backa en massa för att komma dit eller helt stänga ner webläsaren och använda favoritlistan där jag la en startsida på forumet i oktober redan. Hittar f.ö inte heller Addes tråd.
Mvh MB

PS. Använder mobil, en äldre Nokia med op.syst. Belle om det betyder något. DS

Sorgsen

...ipad och mobil!

Hittar inte heller Addes tråd.
Saknar genvägen till forumet.
Gillar inte heller att första inlägget ligger först i alla trådar även om jag vänt till sista inlägget först.
Liksom Adde är det gamla trådar som kommit fram och som markerats som olästa samtidigt som nya inlägg inte har röda prickar.

att du håller på och kämpar med forumet! Alltid blir det röra när man ändrar ngt, och vissa tycker jag överreagerar. Men nu tycker jag det ser lugnt ut när man vant sig vid upplägget, och första sidan när man ser senaste inläggen är bra. Då vet man om det hänt ngt sedan man senaste var inne.
Fenix