Hej

Tog ett uppehåll som varade i sju dagar, sen blev det folköl i fyra dagar och två flaskor vin per kväll i tre dagar.
Så här sitter man igen med ångest och ont överallt.

Vad jag funderar på är hur kroppen kan ta så mycket stryk under så lång tid, ont i njurar och tycker att balanssinnet tagit stryk.

Är det någon på forumet som slutat och kan berätta hur lång tid det tar att kroppsligt återhämta sig?

Börjar jobba på måndag så nu djävlar ska jag klara det, ingen alkohol...

Ben

mig tog det långt över ett år innan jag hade lokaliserat alla krämpor, inbillade och verkliga, i min kropp. Jag hade trots hårt supande de sista åren faktiskt inga direkta sjukdomar annat än lite mindre grejer i matstrupen. Men i början tyckte jag att jag kände symptom på de mesta som finns i läkarboken och jag sprang rätt friskt hos läkaren.
Men nu vet jag att min kropp hade varit så upptagen med viktigare saker, mer akuta om man säger så, så det vanliga åldrandet med de småkrämpor som följer det kastade systemet åt sidan så jag lade ju aldrig märke till dem förrän jag nyktrade till.

Människokroppen har en otrolig förmåga att reparera och återställa när man börjar leva ett normalt liv utan gifter.

ben

Ett år är lång tid

Vågar nästan inte söka på fettlever,blod i avföring, ont i njurar mm.

Min plan är nu att leva sunt i en månad och sedan ta et läkarbesök för domen.

Mötte en man som var runt 60 år i mitt yrke som kom med ett påstående om att män som överlever 50 årsdagen blir minst 80 år.
Jag var då runt 25 år och förstår i dag att han syftade på supandet. Har själv 4 år kvar till jag fyller 50 så dags att ta tag i livet.

Ben

ben

Andra morgonen, mår som jag förtjänar.

Snart ska svärmor hämtas sen vidare mot en släktings begravning. Längtar efter kvällen då denna dag går mot sitt slut.

Varför kan man inte få i sig någon mat...

Ben