Jag är ny här på forumet. Jag dricker inte jätte ofta men när jag dricker så blir det alldeles för mycket så jag tappar kontrollen helt och hållet och råkar ut för trubbel,så jag påbörjade en Antabus behandling. Då jag inte kan dricka alls.
Nu är det så att jag testade dricka med antabus i kroppen och jag fick inga biverkningar av den. Kan det vara så att jag tar en för liten dos eftersom jag inte svarade på den? Hur mycket är maxdosen som man får ta i veckan? Jag äter den tre gånger om veckan. Jag frågar då jag ringde Maria capio öppenvården men dom kunde inte ge mig nått svar över telefonen. Därför jag frågar er.

Sen undrar jag om några här inne har erfarenhet av Naltrexom vitaflo? Hur har den hjälp er? jag funderar på att fråga om detta läkemedel när min mottagning är öppen igen.

Jag hoppas jag kan få svar snart av någon.

Minz

Åh, har inga svar. Har testat antabus för tio år sen. Jag var så rädd, så jag vågade inte dricka ngt. Ta hand om dig! Känner så igen mig med att spåra ur och till slut lärde jag mig att inte spåra ur men fick större problem än så. Det är en väldigt skör linje. Stoppa om det går, ta en paus innan du behöver sluta helt med A, om du inte vill. Du har bara ett liv här och nu.