tingelling

Tips och råd mottagens. Jag har en pojkvän som jag vart tillsammans med i ett år. Under den tiden har han vart nykter en månad . Han dricker dagligen vin öl och cider anser bara att det är väl inget. Det svaret får jag när jag påpekar detta. Han har även åkt in på beroende klinik vid avtändning några gånger men börjar dricka igen direkt. Han får även riktiga kramper och ligger och krampar rejält. Sista gången var nu 14 februari. Resulterade i att han fick åka in med ambulans. Börjar bli ohållbart. Jag har svårt att hantera detta. Jätte tacksam för råd

och varmt välkommen hit! Får en känsla av att du är ung! Lägg benen på ryggen och fly! Är man ung är man väldigt formbar och vänjer sig lätt vid fel saker! Det livet du beskriver är inte hälsosamt för någon men speciell inte om man är ung! Tänk dig några år framåt i tiden, du kanske börjar längta efter barn! Är din pojkvän en potentiell pappa till dina barn? Avsluta är mitt råd och leta upp en trygg och harmonisk pojkvän som du kan få ett riktigt liv tillsammans med! Kram