Hej ni som finns där ute..

Behöver dela och få ner lite i text hr jag känner mig efter ännu en (förhoppningsvis sista) kaostur med den man jag tror att jag älskar, har älskat eller vad som nu är vad.. vet nog inte vem han är egentligen eller vad som är vad..
Känner mig så psykad och snurrig av alla turer, allt fint, allt fruktansvärt, all närhet, all vidrig distans och allt främlingskap i en och samma relation.
Känns som att jag kastats mellan två helt olika verkligheter och inte längre vet vad som är sant.. känner mig helt fragmenterad och söndersmulad. Tänker och hoppas att det lägger sig med tiden utan honom, just nu bara så fruktansvärt tomt och snurrigt..hela världen rör sig på ett främmande sätt.. känns som att han körde slut på mig.
Hoppas kunna hitta tillbaka till mig och känna lugn igen.

@Leodolph
Jag har också haft många av de känslorna, men nu börjar komma på fötter. De känslor jag mest har nu är att jag inte riktigt vet vem han egentligen var/är, han var ju så ofta full och känns som att vi inte existerat fastän vi gjort det. Han känns som en främling. Svårt att förklara. 🤔 Och nu är jag trött och samtidigt har jag inte riktigt ron att somna. Jag känner mycket igen mig vad du nämner. Det lägger sig med tiden.

Vad gjorde du för roligt före detta kaos? Någon person du tappat kontakten med som du kan kontakta och träffa? En hobby du kan återuppta som inte påminner om honom? Och vet du, köp dig en blombukett. 🤗 Förutsatt att du gillar blommor. 💕
Kram.

@Tröttiz
Jag förstår precis, att något så intensivt samtidigt kan kännas overkligt är verkligen hemskt och förvirrande.
Den här sjukdomen är så giftig på så många plan..
Glad att höra att det lagt sig hos dig, önskar dig allt det bästa.❤️