Känner sån oerhörd skam, sorg, förtvivlan efter ännu en tur med den man jag tidigare lämnat pga alkoholen.
Han hittade ny riktning med arbete och sitt liv, jag var naiv och trodde (önskade så djupt) att det skulle funka nu.

Den här gången blev det hemskt på ännu en nivå och hans avlutande ord till mig är en serie av hemskheter där han lägger över allt på mig.
Han har varit aggressiv, jag har blivit skrämd och försöker hantera det samtidigt som mitt hjärta går sönder för att han mår så dåligt, att det blir så här hemskt och att jag förlorar en människa som jag bryr mig väldigt mycket om.
Känner mig väldigt ensam och så full av förtvivlan och sorg..😔

Så sorgligt, men du kan inte göra förändringen åt honom. Låt inte hans avslutande ord betyda så mycket om det går... De sades antagligen i någon sorts förtvivlan, men som sagt, det är ju bara han själv som kan göra något åt det. Och det är inte ditt fel... Ta hand om dig!

@Kennie Tack för dina fina ord, dom värmde. Jag förstår nånstans att det han säger är smärta som kommer ut från honom.. ska försöka att inte ta det så hårt även om det är svårt. Tacksam för din respons, tack.

@Kennie Tack för dina fina ord, dom värmde. Jag förstår nånstans att det han säger är smärta som kommer ut från honom.. ska försöka att inte ta det så hårt även om det är svårt. Tacksam för din respons, tack.