Min väninna dricker några glas vin varje kväll. Sköter sitt jobb. Inlagt av Kefir22 sön, 2022-07-31 - 21:23 Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera Jag har pratat med henne om… Kefir22 sön, 2022-07-31 - 21:27 Jag har pratat med henne om detta flera ggr men hon "vill koppla av". Vad ska jag göra? Ingen fara? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera @Kefir22 Man kan prata om… Smörblomma mån, 2022-08-01 - 06:47 @Kefir22 Man kan prata om det men om personen själv inte ser sitt problem och inte vill finns inte mycket man kan göra mer än finnas där tills de är beredda att ta itu med problemet. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Jag har pratat med henne om… Kefir22 sön, 2022-07-31 - 21:27 Jag har pratat med henne om detta flera ggr men hon "vill koppla av". Vad ska jag göra? Ingen fara? Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
@Kefir22 Man kan prata om… Smörblomma mån, 2022-08-01 - 06:47 @Kefir22 Man kan prata om det men om personen själv inte ser sitt problem och inte vill finns inte mycket man kan göra mer än finnas där tills de är beredda att ta itu med problemet. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Jag har pratat med henne om…
Jag har pratat med henne om detta flera ggr men hon "vill koppla av". Vad ska jag göra? Ingen fara?
@Kefir22 Man kan prata om…
@Kefir22 Man kan prata om det men om personen själv inte ser sitt problem och inte vill finns inte mycket man kan göra mer än finnas där tills de är beredda att ta itu med problemet.