Hej ny här jag lever med en kvinna med alkohol problem just nu har vi de extra jobbigt då hennes ben har svällt upp och börjat läcka vätska ur sår ja googlar o mistänker att organ inte funkar och i samband med dr här verkar de som.bluvir lixom frånvarande inte alls med har varit i kontakt med läkare men säger att han tycker allt ser bra ut
Googel Dr
@KärringenJag funderar på om.jag kan kontakta hennes läkare han går inte ge mig info men jag borde fp berätta tror inte hon berättarteknik hon dricker varje dag 🤔
Hej ny här jag lever med en…
Hej ny här jag lever med en kvinna med alkohol problem just nu har vi de extra jobbigt då hennes ben har svällt upp och börjat läcka vätska ur sår ja googlar o mistänker att organ inte funkar och i samband med dr här verkar de som.bluvir lixom frånvarande inte alls med har varit i kontakt med läkare men säger att han tycker allt ser bra ut
Googel Dr
@medis69 låter ju jätte…
@medis69 låter ju jätte hemskt!
Svullnad så där kan ju bero på att det är organ är skadade 😩
@Kärringen ja jag misstänker…
@Kärringen ja jag misstänker levern är i dåligt skick gula ögonvitor brukar vara tecken på det 🤔
😕 @medis69 Jo jag vet och…
😕 @medis69
Jo jag vet och låter fruktansvärt
Låter inte alls bra. Jag…
Låter inte alls bra. Jag hade gjort en orosanmälan till socialförvaltningen om det är så illa.
@KärringenJag funderar på om…
@KärringenJag funderar på om.jag kan kontakta hennes läkare han går inte ge mig info men jag borde fp berätta tror inte hon berättarteknik hon dricker varje dag 🤔