Hej allihopa!

Misstänker att vi är många här inne som känner oro och ångest inför nyårsafton. Att ha en närstående som är i ett aktivt missbruk runt högtider är påfrestande och jag kan iallafall inte riktigt slappna av.

Vill bara påminna er alla och mig själv, du är inte ansvarig för en annan persons missbruk. Vi kan bara påverka våra egna handlingar.

Jag hoppas innerligt vi alla får att lugnt och fint nyårsfirande. Hur ska ni fira? Själv ska vi ha gäster på middag.

Om det är någon som har det jobbigt under morgondagen och behöver skriva av sig eller dylikt kan denna tråden användas för att ventilera och finna stöd.

Gott nytt år fina ni ❤

Här gick det åt helvete som alla andra jävla nyårsaftnar 😔 fick börja i morse med å byta rent i sängen och har tvättat sängkläder hela dagen efter att han har spytt ner sängen och skurat rent😔. Hade folk här igår och han var ju som vanligt full före dom kom å jag står å sliter hela dagen med mat å att allt ska vara perfekt på ytan. Sen ska alla serveras och när alla har gått så för man börja å städa upp efter alla. Är så jävla trött å ledsen. Vet att många tycker att det är å bara flytta och har tänkt det flera gånger och har skrivit det här åxo men steget är väldigt jobbigt och tungt å ta. Kram till er alla❤️

@Pan pan åh fy fan!! Känner verkligen med dig. Stark du är som orkade rodda och fixa allt!! Glöm inte att de är okej att släppa allt en liten stund och bryta ihop! Kram ❤