Idag känner jag sån vrede. Min hjärna har gått igenom vad alkoholisten har orsakat mig. Han var inte snäll. Tror inte ens han var det nykter. Kontrollerande. Härskande men samtidigt konflikträdd. En riktig skvallerkärring. Kunde aldrig anförtro honom nåt..dramaqueen sprang ofta runt om vi var ute och flörta med andra kvinnor. För att sen kunna säga till dem titta vad svartsjuk hon är. Själv var han väldigt svartsjuk. En komplex . Sjuk supande skitstövel är han och förblir i mina ögon. Väntar bara in karma .

helt sjukt vad våra upplevelser är lika! Allt du skriver om ditt ex ÄR mitt ex! Hemlisar kunde man inte berätta för då riskerade man att han i sociala sammanhang ”försa” sig! Drama-Queen....yes 110%! Han äääälskade när jag fick utbrott på honom! ”J-vlar vilket humör det är i dig gumman” sa han med belåten min! Fast jag var förtvivlad och rosenrasande! Snacka om förnedring! Ja var arg Linda men ta inte ut det på dig själv! Jag brukar gå långpromenader i skogen ibland och skälla högt! Så jäkla skönt är det! För det är ju liksom ingen idé att ringa HONOM och skälla, då blir han bara smickrad! Sänder dig massor med kramar och styrka