Ligger i sängen nu igen.Orkar inte gå upp.Allt känns så nattsvart,Jag tog tillbaka honom IGEN.Han hann bara bo i lägenheten i en vecka innan jag tog hem honom igen.Han lovade att återigen inte dricka skyller på att han varit så vilsen i sina känslor.Och därför har han druckit.Vilket jävla skitsnack hela tiden.Han kom hem på onsdagen.Vi hade två underbart sköna dagar.Gymmade han tog på mig visade sin kärlek och jag njöt och trodde att nu skulle han hitta hem till mig igen och sluta dricka och bete sig som ett svin.Men sen blev det helg och då sa han Tt vi måste väl kunna dela på en flaska vin som vanliga människor.Vi kan inte måla in oss i ett hörn och bara sitta hemma.Tror inte vi kan leva så.Man tror inte det är samma person som tre dgr innan ber o bönar på sina bara ben att han bara älskare mig och nu ska han bli glad och hjälpa till mer hemma.Ta mer ansvar bl.a..........Hur kan jag luras in i detta gång på gång jag förstår inte det?
Nu sa jag igår kväll att han får flytta,igen idag.Han drack massa med rödvin,starköl o folköl.Jag tog en tablett orkade inte vara vaken och se eländets
Nu måste jag återigen berätta för sonen att det inte funkar. Pappa som lovade honom för tre veckor sedan att nu skulle han aldrig mer försvinna och flytta från oss.
Ja det är så hemskt jag vet inte hur jag ska orka säga det igen.Min syster är utomlands och kan inte vara här och stötta oss som hon alltid gör.
PANIK igen.......jag vill inte MER leva i denna mardröm

så viktig fråga Sorgsen44 när du skriver: Hur kan jag luras in i detta gång på gång jag förstår inte det?

Det gör riktigt ont att läsa om din nattsvarta förtvivlan. Det gör också ont att tänka på barnen. Jag tror att du behöver stöd i "levande livet", någon att tala med så att du kan få grepp om dig själv och förstå vad det är som gör att du vänder tillbaka - visst har det hänt så flera gånger nu? Gå gärna till Alanon om det finns en grupp i din närhet - där möter du människor som vet vad du går igenom. Fortsätt också att skriva här kontinuerligt, det hjälper att reda i de egna tankarna och det hjälper en att få syn på sig själv.

Hoppas du har en lugn kväll / mt