Heja kompis! Så skönt att bara se folk som dricker och konstatera att det är över för en själv. Här pimplar damer champagne till lunch redan i många ser ut som att de tittat för länge i flaskans botten… vi kämpar på🙌🏾❤️

Hej! Måste bara skriva nåt, det var ett tag sen. Själv mår man ju bra, men omständigheterna i världen gör att man känner sig lite låg. Nu närmar sig dag 100 för mig, har tappat räkning för länge sen, men jag hade tydligen lagt in en blänkare i almanackan den 17 mars.
Hoppas det går bra för er övriga!
@Kebne1 har du landat hemma i swe nu?

@Tikka Härligt att höra att du mår bra och strongt jobbat med snart 100 dagar!🥳. Ja, det är fruktansvärt med kriget och det är ofattbart. Hoppas det löser sig snart, så mycket lidande, sorg och förstörelse. Jag mår bara fint💕🌷

@tikka
Du firar 100 dagar idag🎈
HURRA!
Såg du skrev hos mig men jag svarar här istället!
Tack för att jag fick ta rygg på dig genom dess 100 dagar. Det har betytt mycket för mig. Vad sist kör vi på till 200 nu? Och mer.
☀️

@Kebne1 Nu kör vi till 200, och sen fortsätter vi!
Det är jag som ska tacka dig, du var före mig nån dag och jag föll för ditt kämpande. Så jag försökte hänga på.
Många ggr har jag tänkt,, nä en pilsner vore gott,, men då har jag tänkt på dig och, nä, @Kebne1 tänker inte heller dricka något så då ska inte jag göra det heller.
Sköt om dig Power Kvinna 💖

@Tikka Stort grattis till 100 dagar! 🤩 Har det blivit något isfiske? Gött att du slog följe med @Kebne1! Jag slog följe med en annan power kvinna när det begav sig. Jag och @Se klart slutade dricka på samma dag då för några år sedan. Och ingen av oss har druckit en droppe sedan dess.😀

Ha det bra!

Hej @tikka du min vapendragare och klippa. Jag loggar ut härifrån nu. Jag känner inte att det ger mig någonting mer. Jag kommer fortsätta leva nyktert och jag hoppas att du också gör det. Tack bästa du❤️

Tack @Kebne1 för allt! Förmodligen läser du aldrig det här....
Vi kanske ses någon annanstans, man vet aldrig vad det nyktra livet för med sig.
Tack och sköt om dig💖

Hej @Kebne1 @Torn !
Jag har inte varit inne på forumet på flera veckor. Jo jag är spik nykter, och det går som en dans.
Får säga glad påsk i efterhand då.
Jag får vänta med fisket,, mycket is kvar här.
Sköt om er!