Jag vrålar. Gud, kan man inte bara få dö någon gång. Jag är less.
Gud säger: "Ja, du ska få dö någon gång."
Men för fan, får jag lov att gå av skiftet nu i eftermiddag?

Jag fattar inte varför jag föddes och jag är trött på att plågas. Och jag super till mig en stunds vila.

LenaNyman

Det står träning på schemat. Minst varannan dag. Inga stora prylar men det sker på ett gym. Nu har jag fått nog av att alkoholfriheten inte känns så fri längre. Och fortfarande är jag inte redo för nåt lattjolajban på spiknyktra boliner. Vad är då smartare än att plöja ner sin rastlöshet i kroppsvård av det energetiska slaget? (Finns det ett sånt ord, förresten, energetisk?)

Over and out.

LenaNyman

Och vad ska man göra åt det? Man får uthärda, vänta ut skiten och tänka på att det är övergående. Jag är inne i pms och så jävla förbannad att jag skulle göra mänskligheten en tjänst genom att ta mitt pick och pack och bosätta mig på Ur-Aaaanus. That's my problem. Vad är det som gör att du har pissiga dagar, Ebbis, om du pinpointar lite?

Ebba

Kärlek är det ena och det andra är allt det andra.

Ebba

Jag är för drömsk helt enkelt.
På riktigt.
Oftast är det härligt för det räcker med att titta ut genom fönstret så har jag en rolig berättelse i mitt huvud men ibland blir det bara sorgliga berättelser utan färg.

Stingo

Såg du redan Stefan Sandström (PTSD och...) Där efter 32 min kom det.

... Min kugggfråga är: "vad gör du för att ha roligt?" Om det då inte kommer något svar, eller "jaa, det är nog väldigt roligt att lösa korsord (sticka, någon;)", så är det pang tillbaka till behandlingen. Vi måste kunna ha roligt, annars blir det bara blaj... (mycket fritt citerat).

LenaNyman

Vilket av dina sinnen skulle du säga att du använder mest?

LenaNyman

Ja gud ja. Såg och hörde. Och det är ju sant alltihop.

steglitsan

WTF jag läste just din #395 precis efter att jag dragit runt min kompis hela förmiddagen här i det främmande landet för att leta upp en garnaffär. Måste nog ta och kolla in det där programmen.

LenaNyman

Typ som att dela en tidningsprenumeration. Nyp nån i bröstvårtan på dom premisserna. Jag har inte kuken i mig. Jag är i vanlig ordning dragen tillbaka. Och less.

LenaNyman

ger dig blick
släpper lår

så längtar jag

Meredith11

Dina starka känslor väller över mig som en skogsbrand.
Ta mina ord för vad de är, en önskan om att se, bekräfta och kanske trösta
Sen kan det låta fel, strunta i dem isåfall

Du är lika värdefull oavsett druckna öl eller inte. Men jag och alla du känner här unnar dig alla fördelar för ditt mående som finns i alkoholfriheten.
Jag är en rätt misslyckad typ så här långt, på alkoholhjälpen, mina dagar är inte roliga att räkna. Men jag kan också säga att det hade blivit större mängder utan det här stället.

Var rädd om dig!

låt den här dagen avslutas som en nykter dag, så kör vi ihop ett tag framöver. Utan den djävla A. Vad tror du om det?
Fenix

LenaNyman

Tack. Gud, vad jag vulgoskrivit! Usch.
Ja, Felix, så får det bli. Är helt bakis och mör just nu så jag stannar här. Kram på er.

Fina, goa Lena,

Vad hände egentligen? Res dig och kom igen. Du klarar att komma igenom det här också.

Stor varm kram till dig och mycket kärlek