Yes,, dag ?, nu har jag faktiskt tappat bort mig, 56 ska det vara efter en snabbräkning.
Brev från sheriffen idag då,, Phuuu,, jag fick behålla mina vapenlicenser även denna gång med nöd och näppe,,
Det ska alltid låta lite allvarligt,, "Vi ser allvarligt på det inträffade, men väljer istället,,,,, osv.
Jädra tur att vapenhandläggaren var en kvinna,, där lyckades jag med min charm iaf.
Det gick sämre med åklagar kvinnan när det gällde böter.
Ha en bra dag alla!

@Tikka Grattis till att du nu går in på din tredje månad som a-fri 👍
Allt det där om vapen, licens osv. kanske även det är grattis men där är jag totalt okunnig...
Kram 🤗

Var ett tag sen jag skrev nått! Inget nytt att rapportera från fronten.
Livet knatar på,, snön vräker ned. Äntligen helg iaf. Har en hockeymatch imorgon som jag blev inkallad på, dom behövde nån som kan slipa skridskor tydligen, det känns kul, var ett tag sen jag var på hallen.
Sköt om er!

Känns som det var länge sen jag skrev något!
Vad händer då? Ingenting är svaret.
65 dagar idag, sover lite halvdåligt nu, vet inte riktigt vad det beror på,
För mycket OS kanske som stör.
Dags för 3:e silen imorgon, då ligger man väl däckad i helgen.
Jag har hockey match både lördag och söndag, så jag hoppas man står pall.
Så sköt om er därute så rusar vi mot helg!

@Tikka Härligt med 65 nyktra dagar!🎉💐🌟. Jag tycker att min sömn gått upp och ned och först nu tycker jag den börjar bli mer stabil. Det som hjälper mig är att tänka att det tar tid för hjärnan att bli helt balanserad med signalsubstanser/hormoner och det är bland annat sömnen. Det kommer att rätta till sig mer, bara att hålla ut och det är du ju bra på!💪🌷💕

Hej Kompis! Hoppas du mår bra! Vet du, ”snart” har det gått tre månader sen vi slutade dricka! Jag är helt bergtagen och min nykterhet är bergfast! Visst kämpar vi på, min BFF?❤️❄️

@Kebne1! Hello my girl! Du, jag känner exakt samma som dig. 3 månader snart, tänka sig, trodde vi det?
Vi kämpar på,, eller, jag vet inte om jag måste kämpa så mycket längre. Jag mår så bra nykter så jag har svårt att ens tänka på att dricka något.
Nästa vecka får jag köra bil igen, dock bara en bil med monterat alkolås, men ändå något.
Har filialer på annan ort som behöver mina tjänster i jobbet, så nu kan jag känna att jag gör någon nytta igen.
Kul att höra att det går bra för dig med. Vi har gjort det bra.
Jag är inte så aktiv på denna sida längre, men går in och läser lite emellanåt. Håller ju koll på dig @Kebne1
BFF 💖

Hallå! Känns som en evighet sen jag hörde av mig nu. Ser att det dyker upp nya själar här med jämna mellanrum,
det är tråkigt att se att så många har bekymmer,, men ändå bra att dom hittat hit, jag blev mycket hjälpt av detta forum dom första jobbiga veckorna. Vi har ju @vår2022 och @majsan_nu som är dom mest aktiva här tror jag, som håller reda på oss allihopa. Min bästa kompis @Kebne1 som förmodligen är mest lik mig själv, hysteriskt i början och senare kommit in i ett tryggt lugn, där vi tar lite distans och inte behöver höras och synas så mycket.
Sen har vi Torn, TappadIgen, andra halvlek, m fl som dyker in ibland med goda råd, ja ni är många fler också.
Själv då,, jo tack, jag kör bil igen, får dock blåsa i handenheten i tid och otid, var lite klurigt i början att blåsa medan man körde,, men jag orkar inte stanna varje gång den lille rackaren kallar på uppmärksamhet.
Just nu ligger jag på ett hotellrum och lyssnar på musik, trodde det skulle bli en prövning men det går bara bra.
Var och jagade en kaffekopp igår kväll i restaurangen,, fullt med Engelsmän som pimplade pilsner så det stod härliga till,, tydligen rallyfolk, det är svenska vinterrallyt i helgen där jag är och jobbar nu, Har dom alkolås i rallybilarna går det nog käpprätt åt skogen för dom kan jag tänka, dom är nog inte nyktra förrän till våren. Hör att dom är på väg till baren nu igen,,
Nä,, ta och sköt om er alla här nu,, jag ska ta mig en kaffe igen och bara chilla (som ungdomarna säger)

@Tikka Hallå! Kul att höra av dig. Skönt att det går så bra för dig och att du lyxar till det och chillar med kaffe😁. Måste ändå vara en frihet att få köra bil igen fast du måste blåsa i mackapären i tid och otid. Kul med vinterrally, kan inte du montera in mackapärer i bilarna? Så kan du ta över bilen och rajas istället😂.

Ha det så gott🌷💕