@eling Tack fina du❤️. Känns bra att kunna ge så gott stöd jag kan för att få dig på andra sidan😂. Här där livet känns mer balanserat och lättare att hantera. Kan jag så kan du❤️. Kram❤️

@vår2022, Grattis till 3 alkoholfria år! Du gör det så himla bra! Inspirationsmotor är väl bara förnamnet så att säga. Har så ofta läst dina inte sällan mycket kloka ord och tagit till mig en hel del faktiskt. Såg att det för dig inte är något jobb att vara alkoholfri, utan mer bara lika självklart som att andas vilket låter fint. Så fortsätt på din vandring efter din värderade riktning som verkar vara melodin som passar dig. För ett vinnande koncept för nykterhet ska man så klart hålla fast vid.

Ha det gott kompis!

Tack fina @Flarran❤️. Vad glad jag blir av dina fina ord❤️. Ja, min värderade riktning är ett vinnande koncept jag ska hålla fast vid hårt! Jag är helt övertygad om att du också är på väg, eller redan har, ett vinnande koncept. Du ger aldrig upp! Och det är ett koncept som heter duga!

Ha det gott kompis❤️

@vår2022 Stort varmt grattis till dina 3 år som nykter.Tack åxå för kloka fina inlägg här på forumet.Och så skönt för dig att känna att ditt nyktra liv är naturligt för dig.

@Molnet Tack fina du❤️. Tror att det med tiden, och med ett sant förhållningssätt till alkohol och hur det förstör för många av oss, så kommer ett nyktert liv att kännas naturligt. Det ger oss en möjlighet att komma i kontakt med och närma oss själva på ett naturligt sätt om man stannar upp och lyssna på sin inre röst noga. Då vill man inte längre trubba av sina sinnen med alkohol som gör att man förlorar kontakten med sin inre röst.

Du jobbar på så himla bra, fortsätt så! Kram❤️