Tänkte gå vidare i livet. Snart ett år sedan jag började mitt inre arbete och min kamp mot alkoholen. Det har varit värt alla tårar, svett och motgångar och här står jag idag. Glad för varje dag i mitt nya nyktra liv. Men har alltid det i tankarna, tror det var Muränan som skrev det, en armslängd från vinglaset. Skillnaden idag är att jag inte vill sträcka ut handen och föra glaset till munnen. Nu är det jag som är herre på täppan. Vill tacka alla här inne för allt stöd och pepping jag har fått och får fortfarande.
Kramar
Konstnären

PP

Undrade just hur du har det och om allt rullar på i rätt riktning?! Sköt väl hos mig, sköter mitt och försöker att inte irritera mig på smålulliga personer som jag möter till och från. Tidiga mornar och späckat med säkert att ta tag i. Det är bra så!
Ta vara på dig
//PP

för dig Konstnären?
Längesen du uppdaterade här inne på forumet nu.

Hoppas att du har en bra och skön sommar. Var rädd om dig. Kram!

PP

Instämmer med Murisen, nu en månad sedan livstecken. Med tanke på hur muggit du mådde efter rundan i våras, hoppas jag innerligt på din nykterhet. Det är det som gäller och det du förtjänar! Oavsett, släng iväg ett par rader. //PP

Hej min vän,

senaste livstecken 11 juli och då skrev du om att du just haft ett rejält sug, men kommit över det. Hur är läget egentligen? Hur det än är, så kan du väl höra av dig? PP & jag både oroar och bryr oss om dig.

Kraaaaaaaaaaaaaam

PP

Du är ju inte någon som "glömmer"
Att läsa på forumet, när du bara kommit en liten bit in i nykterheten efter ett återfall. Nej, det är alltså någonting som inte är som det ska. Något allvarligt med hälsan, eller annat i familjen, men det mest troliga är väl trots allt drickat....
Det fina i den saken är att det - som du ju vet - är något vi omedelbart kan åtgärda. Hoppas du snart checkar in, och att inget allvarlig hänt. Som du ju vet bryr vi oss. Nu ska jag inte tjata mer på dig ;-)
//PP

PP

Hej där!
Hoppas du snart tittar in och läser det här! Vi vill gärna höra av dig så snart du bara checkar in igen.
Så, det var sista tjatet från mitt håll.
Nu är det ditt drag vännen! ?
//PP

Kära K,

ja, här kommer ett sista tjat från mig också. Jag hoppas verkligen att du återkommer snart, men jag slutar och tjata nu. Du vet ju var jag finns.

Varm kram till dig

PP

Skulle ju i och för sig inte tjata mer, men hoppas fortfarande du hittar tillbaka hit snart. Långt uppehåll från dig. Hur det nu är hoppas jag du får känna lite frid i Jul!
//PP