Vill bara skicka en hälsning och hoppas att helgen har varit åtminstone hyfsad. ?

Svewild

Vad otroligt glad jag blev för vad du skrev, har känt mig sååå liten och frustrerad i alla känslor...

Som ex, jag fyllde 50 nyss, fick en aktivitetsklocka av min man( som jag önskat mig) förutom att den jäkeln tjatar om att ”rör på dig”....( fast jag inget annat gör, har ett aktivt jobb...) så sa den oxå att ”din viloperiod uppväger inte din stress, så ta det lugnt”.... Det var bara det att när stressen var värst var när ja sov....?.. Mycket jag kan påverka det... NOT...

Åter till hur det egentligen var..
HON var inte bjuden ??
Fick svar på det kvällen innan så jag sov rätt ok den natten ( filade på talet till 00:30..)

Jag bestämde kläderna samma dag( kom in en ny klänning på jobbet dagen före) så det blev perfekt!
Vi ( min man o jag) hämtade mina yngsta barn o mötte upp mamma o min syster vid kyrkan...
Min näst äldre son som gifte sig är rätt ”fyrkantig”, inte illa menar men har styrt upp sitt liv och även hans nyblivna fru vet vad hon vill, så vi andra räknade med rätt stelt bröllop... Vi fick på nosen?
FANTASTISKT bröllop, trevligt o mysigt på så många sätt, att se sin son så stolt o glad, så mycket kärlek... svärdottern lägger huvudet mot min son o tittar lyckligt upp mot honom .... Alltså, då ... Sååå stolt o glad känner inte jag mig ❤️
Ska berätta om min mellan son nån dag, HAN har inte haft det lätt, så att han funnit sin kärlek ( de har hållit ihop sen 17 o 19 års ålder) alltså 10 år...Det trodde jag inte när han var tonåring o jag fick vara med i skolan stup i kvarten..

Hans far var där med en kvinna som är lika gammal som min äldre sons fru, 34... inte så populärt av de flesta.. ( jag tycker bara synd om henne) Misshandlare, dömd..

Fadern höll i ett skittal, alltså... SKA han någonsin tala till sina barn på ett positivt sätt??? Nej! Troligen inte!
När det var min tur så skaka jag så mycket så jag fick be om lite väntetid, gick upp på övervåningen och andades, läste talet o kände nääääää, JÄVLAR, komma här o snacka skit över mig o mina äldsta pojkar, VEM är han....

Ja, jag drack ett glas vin till maten( vet att vin påverkar mig mer än öl så nästa beställning blev en öl, sen höll jag mig till öl..( Första offentliga drickat sen jag ” slutade” 19/1....) Hsr ju fuskat, inte offentligt.. Gick ( tack o lov) jätte bra, höll mig ” lagom” hela kvällen?

Min tur att tala ...
La ner papprena
Berättade hur vackra de var, hur stolt jag kände mig, att vi fick dela deras dag... drog lite fina minnen från min sons uppväxt.. berättare vilken otrolig fru han funnit( händig tjej...(min son har tummen mitt i handen.. men ett sjujäklar huvud...;)
Allt slutade med att det blev ett JÄTTE fint bröllop ❤️

Jag var till lasarettet om rökningen i fredags, alltså dagen innan, där bröt ja ihop o berättade vad jag håller på med.. ljuga om drickat, min mans otrohet, ja.. typ allt bubblade upp på typ 5 min...
MEN, han ska hjälpa mig att komma i kontakt med folk som kan hjälpa mig??❤️

Igen Fibblan!!!! Stort TACK och du ska bara veta HUR mycket värt dina svar är ❤️
Skulle gärna träffa dig på riktigt?
Varma kramar TILL ER ALLA, som KÄMPAR ❤️?❤️

Svewild

Alltså, vilka fina människor ni är!!! Jag blir alldeles varm i hjärtat❤️
Jag läser massor, men vill ju ge bra svar... som jag sällan hinner..
Ni som HINNER skriva svar, STORT TACK.., tror jag kan ge det från ALLA oss som inte gör det eller de som inte riktigt vågar ?❤️

Svewild

Tack Goa Du! Haft en fantastiskt fin helg med mina fyra barn,mina ungar har haft både med och många motgångar, jag ska berätta nån dag, det värmer i hjärtat att du frågar ❤️

Svewild

Tack SNÄLLA❤️ Ja, jag slapp henne, tack o lov?? Blev ett jätte fint bröllop ??❤️

Svewild

Tack SNÄLLA❤️ Ja, jag slapp henne, tack o lov?? Blev ett jätte fint bröllop ??❤️

Svewild

Du kanske läser vad jag skrev,annars så jaaaa...
super fin helg ( förutom en far?)

Men NI är jätte fina ❤️ Era frågor, att ge er tiden att bry er... ni är några som verkligen gör det här forumet ???????????

Svewild

Absolut, barnen och jag är previlegad med två barnbarn oxå( ska få passa yngsta, 9 mån, imorgon hela dagen ❤️
Ja de betyder allt Jasmine ??

Svewild

Nu går jag in i dag 3 helt nykter, tyvärr inte lika bra med rökningen...
Ska ta tag i det på måndag!
Massor på jobbet och flera personer som är borta av olika anledningar.. så därför struntar jag i rökningen och känner mig stolt över att inte tagit något a alls?
Nu frukost och iväg igen...
Kram på Er ??